Tuesday, March 31, 2009

Cara baru untuk mengorat.. Did you dare to try it


Beberapa hari lepas aku terima panggilan telefon daripada kawan kepada kawan aku. Entah macam mana no telefon aku boleh dapat sama itu budak. Dah la telefon aku tak bagi salam ke menyapa dengan lemah lembut ke. Cakap-cakap terus mintak no telefon perempuan dari aku. Lepas tu dia punya angin pulak nak perempuan asal kuantan je. Perempuan yang asal dari area lain dia tak nak. Amboi-amboi kalau dah rasa diri tu dah hensem sangat pergi la cari sendiri. Bersepah perempuan kat luar.


Aku dah bagitahu dia aku bukan jenis senang-senang nak passing no fon kat orang aku tak kenal. Tiba-tiba aku terkeluar ayat desperate giler kau ni”!!


Blurrrr....~~~


Rupa-rupanya dia tak tahu apa itu desperate. Satu kerja lagi nak kena explain perkataan itu kepada manusia tersebut. So, aku dapat satu idea setelah dapat satu information dari si yasmin (nak jugak beliau suruh aku paparkan nama beliau di sini) bahawasanya terdapat satu cara mengorat terbaru untuk lelaki-lelaki semua try untuk memikat gadis-gadis. Gadis-gadis semua jangan terkejut pula setelah melihat lelaki desperate mengorat kalian yang cantik dan comel persis shazika dengan cara ini. Okey


cara ini aku tahu setelah aku sekodeng Footed Boobies semasa beliau sedang mengorat awek. Caranya senang sahaja. Footed Boobies akan mengangkat sebelah kakinya dan dipertotonkan kepada awek-awek semua. Semakin tinggi Footed Boobies mengangkat kaki beliau akan semakin ramai la awek yang akan terpikat dan jatuh hati kepadanya. Dan itu juga melambangkan semakin menyerlah kemachoan beliau. Stailo betul la Footed Boobies ni kan. Angkat kaki je terus dapat awek. ha! sekarang cara Footed Boobies sudah terbongkar.


Sila rujuk kepada gambar rajah ini:

anda juga di sarankan mengangkat kepala setinggi termampu

Perempuan dahulu kala mengorat lelaki dengan cara meengangkat kain menonjolkan kaki mereka. Tapi sekarang cara baru khas buat lelaki adalah mengangkat kaki anda setinggi yang mampu. Ingat, semakin tinggi kaki di angkat semakin ramai awek yang akan terpikat.




~~SELAMAT MENCUBA~~

\(T__T)/


Rujukan:

Footed Boobies adalah seekor burung yang kakinya bewarna biru(rujuk gambar rajah)
Di olah daripada: muka surat 490 buku Campbell 8th edition,Universiti of California (budak hayat matirk guna buku ni)


2 comments:

cikNiarun said...

hahahah..

aku hengat kan mende la footed boobies ni..ngew

aiyork..buku yg tebal tu..tau2..

mbe2 hayat aku dlu manggak sgt bwak buku tu merata2..hihi

shazika said...

mesti kuat member2 ko nurain
aku sendiri tak larat nak angkut buku tuh