Tuesday, March 3, 2009

hAPpy hOur


salam kegembiraan buat kalian semua..
ni kisah yg berlaku pada SHAZIKA selama 1minggu ni..

team 4x4oom



masa ari ahad, 1 mac kolej adakan pesta balapan yang julung2 kali diadakan. aku amek acara 400m pastu last2 minit aku kena tarik masuk team 4x400m sebab tak cukup orang. aku masuk je la sebab seblom ni pon pernah amek. ni kedudukan aku hari tu
400m: tempat ke-4
4x400m: perak
blok c2: juara..!!


tenkiu to everybody yg menaikkan nama c2 dan kepada semua ahli blok.



~under one roof~

sekarang kelas aku wat discussion
ramai2 sempena menanti detik2 di ambang final exam. tapi yang wat aku cedey bukan sume yang involve. tapi, aku tak kesah ar. mybe lain owang lain skill study. now i really need help from my fren tuk tlg aku pe yang aku tak faham. tenkiu to ol my frenz.tinggal lebey kurang 41 ari lagi FINAL EXAM


Yasminah rakam aku lari tadi

No comments: