Saturday, March 21, 2009

KETIKA MASA MENCEMBURUI AKU

Salam buat semua..

Alhamdulillah kerana aku masih ada kesempatan untuk posting walaupun agak sibuk dengan preparation untuk final exam tak lama lagi. Aku harap doa daripada kalian semua moga aku dapat buat yang terbaik dan dapat further study dalam jurusan yang bersesuaian dengan aku.

Subjek kokurikulum aku dah tamat hari khamis lepas. Lepas ni tak payah turun court lagi and tangan tak sakit dah. At least aku tahu jugak nak main volley ball. Thanks to all my volley ball friends. Walaupun tak kenal sangat tapi enjoy dengan kalian.


Tinggal lagi 2 minggu nak final exam. Cuak dowh..!! tak tahu la ape nasib aku lepas ni.
Semua terpulang pada daya usaha aku sendiri sekarang. I need to be more discipline untuk urus masa aku. Sumpah aku takut gila nak tempuhi last exam ni. Its ok. Lepas posting ni aku nak gi study. Oh yeah..!! (T___T)~~

Have a nice day everybody..


No comments: