Friday, April 17, 2009

benda akan aku rindu

benda aku akan teringat selepas tinggalkan KeMPah:
  • kawan-kawan ----(roomate, frens in friendster, 1F06, blok c2, kawan lama kawan baru) dah nak keluar matrik baru aku terjumpa dengan frens dalam fs yang study kat matrik ni jugak. tak tahu la diorang perasan aku ke tak. sungguh sempit dunia ni. sebab tu penjenayah merah jambu memilih untuk berbicara di sini. 
  •  
  • lecturers---tenkiu chekgu-chekgu semua
  •  
  • shamsherbi(pengarah kolej)--aku selalu tukar en salleh ngan en shamsherbi..okey2 aku dah identifi. en salleh macam yusof haslam. oraittt
  • "azam"---dia ni dah saat nak keluar baru tahu nama dia bukan AZAM!! malu siot kalau aku tertegur panggil dia azam. kesian azam yang sebenar jadi mangsa. nama sebenar dia M.N. Haniff
  • cafe and tempat makan---aku harap cafe c2 akan lebih maju. harap mak cik akan buat pembaharuan dan sentiasa tersenyum..=) itu yang penting. mini mart pulak, jangan terlalu naikkan harga barang. pokai aku.
  •  
  • kena tunggu turn nak mandi---giler lama sorang-sorang mandi. sabar je aku ni. yang tak tahan orang dah lambat boleh pulak dia basuh baju sambil nyanyi-nyanyi.
  • memang banyak benda----


tapi yang akan terkenang selalu....
STREAMYX HOTZONE


sebab aku boleh online free. lepas ni jadi pelanggan setia cc bukit payong..bye streamyx


ni la 'azam'. aku curi tangkap pencupi mencuri masa rushing pergi lab.


No comments: