Saturday, April 11, 2009

Anak Dara Dah Tak Laku Ke??

Hai anak2 dara sekalian..

Eh, sebelum tu aku ada 1 persoalan nak tanya. Betul ke lelaki muda zaman sekarang suka pada janda atau wanita yang lebih berusia dari dorang ?? anak dara yang bergetah (euww) macam aku sekarang dorang dah tak pandang ke?? Cop cop cop, aku berbicara pasal wanita berusia dan anak dara yek. Bukan pasal perempuan yang dah hilang dara bagi maruah kat lelaki .

Lecturer: janda sekarang laku la kan. Lelaki muda ramai kawen ngan janda sekarang.
Aku: #@$$%*&##??

Mula-mula aku pending jugak dengan kata-kata lecturer aku tu. Untuk kepastian aku google cari cerita pasal ni. OMG betul la apa yang lecturer aku bagitahu tu.
Memang sudah menjadi trend kot apabila ramai wanita masa kini lebih menyukai lelaki yang lebih muda daripada mereka. Lihat sahaja contoh Rita Rudaini dan Rosnah Mat Aris, suami mereka muda trang tang tang. Aduhai.. kan dah melepas semua yang minat Aidil zaquan. Aku mengaku yang aku salah seorang peminat dia. Tapi itu dulu ye. Zaman hingusan dan kebudak-budakan. Aku siap ada gambar dia dengan kembar dia lagi kat atas meja aku dalam kelas 5 Oxford. Tapi lepas tu minat hanya hilang macam tu jek. Sekarang dah tak minat yek. Please take note. Okey berbalik pada cerita asal.

Pastu yang perempuan muda pula minat pada lelaki tua. Apa dah jadi ni akak-akak, makcik-makcik sekalian. Tapi golongan ni ramai di kategorikan sebagai pisau cukur katiak masam. 

LOL jangan marah ea. Aku tak tuju atau terjah kat sesiapa. Tak pasal-pasal kena gam. Fenomena lelaki kahwin muda tu biasa la kan. Lelaki boleh kahwin sampai 4. Tapi tak kan la semata-mata nak kahwin dengan si cantik jelita persis shazika dan secomel shazika kau sanggup ceraikan bini kau.

yang aku tahu, perempuan elok cari pasangan yang lebih tua dari diorang sebab lelaki ni lambat matang. woit lelaki! bukan aku yang kata. aku cuma petik kata-kata orang jek. so, gadis manis sekalian, yang mana satu pilihan jantung hati limpa dan paru-paru kalian??

JEJAKA OR JEJAKU??

Sesungguhnya kecantikan hanya sementara, yang kekal adalah kasih sayang dalam hati setiap pasangan.

4 comments:

[z@ck] said...

i prefer jejaka..
xlalu laki tua2 kerepot..
hehe

shazika said...

aku pon minat jejaka
tp..
watch out
kita tak tahu lagi sape jodoh kita

panjatkanlah doa pada Allah
agar jodoh kita dengan org yang kita cintai
~amin~

cikNiarun said...

betul2..skang mcm terbalik. lelaki muda n perempuan tua, perempuan muda n lelaki tua..ouch!

intanurulfateha said...

.lalalalala
.nk jejaku la
.lalalalala :P