Tuesday, April 14, 2009

Sorry aku belum cinta kau

oh really DAMN!!

aku dah naik muak dengan perangai kau
dah banyak kali aku bukakan hatiku untuk kau bertahta
ternyata kau sungguh arrogant

dah banyak kali aku cuba mendapatkan kau
tapi ternyata kau belum dapat menerima aku
baiklah, aku pasrah
mungkian semua ni ada hikmahnya

namun......

rakan-rakan aku dah mula happy dengan kewujudan kau
yang sungguh memilukan aku
mereka memberi semangat untuk aku
bukakan ruang hatiku untuk kau


baiklah aku akan cuba
tapi kau jangan mengada-ngada lagi okey

nanti aku nak jumpa kau lagi sekali
aku harap semuanya berjalan lancar

korang semua..
nantikan kemunculan aku bersama si dia

3 comments:

cikNiarun said...

ahahha..ape ni...tertunggu2 aku..!

intanurulfateha said...

.deng~
.facebook ke?
.lalalalala :P

Anonymous said...

ingatkan sape la tadi
nnt inform kalo gh wat fb