Saturday, July 4, 2009

Shazika menjadi mahasiswi


What a fine sunny bright wonderful superb dan lain lain day. Hari ni rasa free je. Esok tak tahu lagi camana. So, baik kita nikmati hidup yang bahagia buat masa sekarang sebelum datang what a busy day kan. Jom berblogging dan lepak kat laman aku sambil makan kuaci.


Masa pendaftaran emak saya adalah orang yang paling busy nak bagi yang sempurna buat saya. tengkiu Puan Shahrim. Yang menyemak tepi mak tu lah si kepoh. Sibuk nak ikut jugak hantar aku. Nasib baik kecik muatlah sumbat dalam kereta yang penuh dengan barang-barang aku.



Presiden MPP tengah berucap. Aku respek ah kat dia jadi pemimpin untuk ntah berapa ribu orang aku tak sure. Aku boleh jadi cenggitu tak?????? Ting tong..we wait and see wokeh


ramai giler woh persaingan aku kat uum. Bukan setakat kat uum je tapi untuk masa depan jugak. Kesian lelaki dah semakin pupus. Julat lelaki pompuan 1:4 so, sorang laki cukup kuota berbini 4. Hahahaha


Muka ready nak baca ikrar sebagai student UUM.



Poyo lah ko azi publish muka sendiri manyak kali. Dah lah tangkap sendiri. (tak de orang nak tolong tangkapkan T__T)


Ni kesan daripada kena jalan jauh lebey kurang 5 kilometer nak pergi dewan muazam shah. Kasut makan kaki aku.


rindu joo, pika and yasmin. bilik kat matrik lagi besar dari bilik aku sekarang yang kena share 4 orang. dah la katil macam budak asrama sekolah menengah. ni dah peringkat u wehhhh. tolong ah up to date sikit.



Sekarang penyeksaan kesusahan kepayahan kesukaran panca roba telah berakhir minggu suai kenal. Tapi ingat, jangan terlalu senang kerana takut kesukaran bakal datang tanpa di minta dan di jemput. Ceh, mana ada orang sukarelawan pergi jemput kesusahan kan.


7 comments:

intanurulfateha said...

.yaaaaa
.wonderpet dtg mmbantu :P

[z@ck] said...

selamat belajar..
pas ni kuar pekan p Jitra la naaa..
hehehe

laki cikgu kimia said...

kata orang, sebelum kasut makan kaki, ko gigit kasut tu siap2..

selamat belajar!

adey manis said...

klu hari2 pun jalan 5 km + 5 km pg balik.. makin kurus la ko. aku lak jln 40 tapak da smpai. makin gemuk lg ade. huhu. tp katil aku bkn dabel deker. wakakak

shazika said...

ceh ceh ko mama mia
kita tukar tempatla
senang citer

izzahfarhana said...

kaki kak izzah skit gak orientasi ni.hehe.gud luck!

shazika said...

tenkiu everybody..i sayang u ol