Monday, August 31, 2009

my happy ending

This entry is dedicated to a nice person yang tiba-tiba jer rasa nak cerita tentang si dia kerana ketika ini i really really double really miss her. Everything i did must be followed with the moment that i spent with her. So please 'this person' come and visit me here untuk mengubat kerinduan. (T__T) wtf

the person yang i nak ceritakan adalah LELE.Starting with a day we had a friendly netball match masa standard 6. Masa match tu geng-geng lele duk jerit jerit "shoot solehah shoot" (lele jadi GS, bukan giller seks eh!) aku masa tu jadi C tengah lilau lilau cari bola tak dapat dapat asyik dengar ayat tu jek. Tension ah sebab masa tu bodoh english tak tahu maksud "SHOOT". aku duk aim jer budak solehah tu sebab skola aku kalah berapa puluh ntah berbalas 0. Tu semua angkara lele and the geng ah.

Tengok-tengok budak yang kuang.hajar. kalahkan.sekolah.aku masuk kelas malam bahasa enggeris Puan Rozilin sekali ngan aku. Baru aku faham shoot tu masukkan/sumbatkan dan solehah tu nama budak tu dan bila digabungkan jadi MASUKKAN SOLEHAH into the net?? hahaha.

the person standing next to me is Lele. Now i wonder that i'm quite taller than her.

Masa daftar masuk form 1 kat MRSM PDRM KULIM i meet her again. fuh! again babe. Benda yang aku ngan Lele rapat sebab geng ngan dia event last last aku terpinggir sebab satu insident yang aku.rasa.aku.tak.salah. tapi Lele masih kawan ngan aku. Tambahan pula, ceh ayat skema karangan bahasa melayu aku 1 homeroom ngan Lele, pulang ke kampung sekali,pergi makan sekali, plan ambil lesen kereta sekali even Lele 2 kali FAIL dan aku tak sempat test. so, kami dua dua tak de lesen.


graduation day

Kami pilih nak masuk KEMPAH dan dapat matrik sama sama. Masa daftar bajet nak dapat 1 room tapi Lele ah pergi buat tertinggal dokumen apa ntah menyebabkan aku dapat room tingkat 2 dia tingkat 3.


Moment yang aku rasa paling syahdu sekali selepas aku terpisah ngan Lele adalah part shopping. Sumpah nak nangis sebab selama study sama-sama aku paling best shopping ngan Lele instead of my boy. Sekarang aku kena jalan sorang-sorang pilih baju, pilih kasut,beg and window shopping in silent mode. tsk

sorry ah lele sebab aku buat sejarah nama solehah jadi leha dan paling vogue dan moden sekali panggilan LELE ah.

If you are reading this Lele please contact me. PLIZZZZ



4 comments:

bubbye said...

lele!!
uish..kat sini lele maksudnya ikan keli..lele penyek.erk

Meooo Comicore Club said...

piweettt!!!!

shazika said...

bubbye

pernah cari jugak nama lele dlm kamus dewan
kalo google kuar ikan keli
cian lele

ain j said...

shazika; sy rse mcm kenal je lele tu.kalau x silap la..dia spm taun bila ???