Tuesday, September 15, 2009

apa salah aku?

pertama sekali saya sebagai bakal seorang guru, ceh ceh ehem...mintak maaf lah lambat update. assignment bertimbun minta disiapkan. korang sihat kah? alhamdulillah hari ni selamat sempurnakan ibadah puasa.


now i wanna share a story about friendship. aku memang tak memilih kawan semua orang aku bercampur. ingat lagi masa kat MRSM dulu 1 batch form 5 aku kenal. boleh jer lepak ngan member-member baru tak pilih bulu, kerinting ke panjang ke pendek ke. walaupun aku tersepit antara dua. aku ni macam nyamuk ah. kalo korang nak pukul nyamuk tu aku tersepit antara kulit korang ngan tapak tangan korang yang boleh tahan besar.

terjadi satu insident dua orang member aku gaduh. aku ni tak tahu nak belah yang mana. si A aku rapat dari mula-mula masuk MRSM yang si B havoc ngan aku bagging head jugak. untuk tak mau dua dua terasa aku layan semua. tapi aku pulak dituduh macam-macam.

kalo si A mengata si B atau si B ngata si A aku dengar je ah. tak de pon nak jadi batu api. tapi sekarang aku hilang dua dua. salah aku kah? (tiba-tiba rindu pulak) tsk.


barang yang aku simpan since aku form 4 sampai sekarang. belt aku beli kat BORONG MAN KULIM ngan salah sorang antara mereka. harga dia tersangat murah kalo tak silap aku RM 2.00



even kepala dia aku ikat getah pon aku still pakai dan aku ada satu tali pinggan je. aku tak buang barang artifak ni. *jangan gelak kat belt aku*





tsk..

8 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

xgelak

senyum jer...

Meooo Comicore Club said...

frenz come & go... but, sweet memories will remained :)

Anonymous said...

sob..sob..sob..syian kmu...=(

[z@ck] said...

gila ancient belt kamu..
=)

cikNiarun said...

hehhe..babe..bes kan ingat mase dule..suka ke duka ke..sume wat kita jadi ape diri kita skang.aku pon suke gile simpan barang lame

p/s:aku balik raya, p ari sabtu ni..huu

hisham@pawana said...

ang ni sentimental ler..
gmbr dgn aku simpan lg x???

shazika said...

aiyoo daeng..
gambar ngan hg mana ada dah

Anonymous said...

kwn mmg senang nk cri. mmg aku brani ckp bejuta kita leh buat kwn. tp nk cri yg btoi2 leh jd kawan dlm erti kata lainnya sahabat ni sgtttt2 susah. susah sgt2. tmbah2 ada yang konon2 nk jd buffer solution utk nk meneutralkan acid n alkali nih. humphhh. kalau dh x kuat x leh nk jd Buffer solution at least jd diri sndiri jgn hipokrit nk jd baik. xperlu laaa nk tenang kan keadaan yang dh tegang. dh tau2 dh lg tmbah mslh. humm... dh laa hilang kwn, tp maruah kwn yg dh `ilang` konon2 nya tu kita leh tebus ka? aci main perli2 dlm blog lg biaq satu dunia leh baca lg ka? dulu brani emel2 jaa la nih blog2 dh dea..... ikot laa. mulut org kita x leh tutup.

ps:kalau d tnya kenangan pahit aku kat skolah laa kan, aku x kesah klu gadoh ngan bangsa asing yg aku x rapat, tp aku sedih n terhiris bila kawan aku yg aku anggap baik ni betrayed aku.. sedih kn?

thats all.
peace(^,^)V