Sunday, October 11, 2009

gigi cabut

dah banyak kali aku dapat mimpi ni..kadang-kadang aku rasa takut..apa kemungkinan akan berlaku..semalam aku mimpi lagi..dalam mimpi tu gigi aku tercabut..member aku cakap, orang yang terdekat dengan kita akan pergi..atau aku yang akan pergi..



apakah firasat di sebalik semua ni..aku cuba sedaya upaya aku menjaga orang-orang terdekat dengan aku..



dan..



andainya aku yang akan pergi..aku mohon maaf zahir dan batin daripada semua makhluk di dunia ini..segala kesalahan aku..halalkan segala perbuatan, makan minum dan perkataan aku..



patut ke aku percaya dengan semua ni..atau mimpi hanyalah mainan tidur..




.

15 comments:

hisham hensem said...

padan muka azie..
gigi kene kerat..hahahahaha

Fid a.k.a Unrez said...

2 sume mainan tido je la...
xcaya try cbut gg sndiri..
hehehe...
igat..!!
ajai dan maut d tgan tuhan...
mimpi 2 mainan...

Anonymous said...

harap mainan tido jer le
huhu

shazika said...

kuang hajo kamu yek daeng..

Meooo Comicore Club said...

mimpi cabut gigi maksudnya anda akan menhadapi msalah cirit birit.

Huhuhuhuhu...

intanurulfateha said...

.hee mmpi je tuh syg
.jgn pk bkn3 tau! ;)

.btw, dah click ur nuffnang
.click mine pls!

shazika said...

aiyakk..
btol ke meo?

tak pernah plak orng kasitau aku cenggitu
kamu je yg pertama

homaigod

shazika said...

sis intan

wokeh..
tara hal la main klik2 ni

ILA HonEyBuNNy said...

arap2 mainan tido la ek....tp ila pnh alami gk...mpi gtu...tgk2 moyang ila meninggal.....tp ila nak bgtau org xbley...bila dh tahu brita tu baru ley gtau org....

[z@ck] said...

mainan tidur je tu..jgn pikir yg bukan2 la..huhhu

shazika said...

waaaa
ila..takutnya jd gitu
cemana nak elakkan sume ni

huhuhu

cybernetic88 said...

erm mainan tido sjela. btw gigi xde tercbut ke?. haha =P

ILA HonEyBuNNy said...

eh jgn la pk cm tu...xdk ape la..mb kebetuln je tu.......tgk la jgk..time bila kita mpi.....lau siang xbtol la..uhuhu

shazika said...

ini bukan siang huney

tapi malam
waaaaa

shazika said...

cybernetic88

ada plak cabut gigi

hahahaha