Wednesday, December 2, 2009

come n join me ya

salam my dear readers..


Ingat tak dulu aku pernah posting pasal earning nuffnang aku yang tak naik-naik asyik takat tuuuu je RM 0.oo..daripada zaman aku jahil tatau pape pasal nuffnang ni sekarang tau la siket-siket pasal benda ni. Timekaseh buat rakan rakan blogger yang tolong aku faham dan ajar aku caranya. Mekaseyyyy.....!!!


Hehe. Eksaited nak kasi tunjuk kat kamu. Maap ler poyo jap.




OK laa tu kan. Jom la join saya melancong dari blog ke blog pastu sambil-sambil baca entry kalo nampak iklan nuffnang kuar terus kelik ok. Aiseymen..Ada jugak yang tak kelik pon tapi taruk kat shoutbox "i dah kelik nuff kamu" tapi tak kelik pon kan. Jangan wat gitu saya tak nampak tapi tuhan nampak kan.


Pernah jugak pergi kelik kat iklan nuffnang pastu cari punyer cari shoutbox tak jumpa pastu tak kasi tau la. Its ok. Kita tolong orang nanti orang tolong kita balik kan. Buat jariah siket.so, apalagi....hit me back babe and dude.. (^___^) . .




.

7 comments:

Anonymous said...

wah
laju plak naiknyer

[z@ck] said...

bgus2...mari sama2 klik nuffy..
=P

shazika said...

fcc:

tu sume berkat ptolongan kamu sume
tinkiu uols

shazika said...

zack:
lets rock bebeh

shazika said...

zack:
lets rock bebeh

daus said...

ak nyer xnaek pon..huhu,,cdey nyer..

daus said...

cdey nyer...