Friday, January 8, 2010

Mempersembahkan Hulahoop


Wahai rakan-rakan blogger sekalian. Di sini saya nak buat 1 pemberitahuan bahawasanya saya, Shazika Sharim telah create 1 lagi belog. Nama blog baharu saya HULAHOOP. Bukan saya nak pinggirkan blog Shazika Shahrim tapi demi masa depan, saya kena belajar Enlglish demi bergelar seorang chekgu. Terkial-kial jugak ah nak pikir ayat kut omputih ni. :P





Tengok. Kalau blog dalam Bm boleh terus taip tapi blog english ni saya kena buat draft dulu, pastu mintak tolong kawan baiki kesalahan ejaan, grammar. Saya betul-betul nak bagus dalam english walaupon saya bukan budak TESL. Kamu semua support saya yek. Oh, dun wory saya takkan pinggirkan kamu semua sebab permanent blog saya adalah Shazika Shahrim. Sayang kamu lebih la wa cakap lu.


Apalagi, jom lah terjah blog baharu saya. Tolong betulkan grammar eh. Tengkiuuu. Oppsss, ha! jangan lupa klik-klik nuffnang. Klik tetap klik wokey.



.

16 comments:

Zikri Husaini said...

usaha tangga kejayaan.. hehe... keep it up the work..

shazika said...

zikr: tengkiu..support me ya (^__^)

ILA HonEyBuNNy said...

yeeahhh..nti ila terjah blog baru awk...hiihih

Nusin Bin Ahap said...

bagus.. selamat maju jaya

gadis borneo said...

heher.....hantam sj ba....(lantak la) :D meh sama2 belajar bahasa oang puteh....

OoNey™ said...

nice effort..
just be ur self and dun shy to speak english..=P

shazika said...

honey: tengkiu terjah blog hulahoop :) muax!

syen: wokey..

shazika said...

gadis borneo: eh xleh hentam saja ba. kalo slh kna btolkan

unie: sy akan cuba x jd shy lg..hehehe

I'm None said...

wah2.... rjin nyer create blog bnyak2.... hehehe.... ape pon, gudluck....

shazika said...

cps.style90: skrg sy ada 4 belog..hehehe..tq

zeeLa-AtiE said...

haha!!!
bgus la zie..
gudlux yunx

meozie said...

best of luck

minggu kite g jogging same nak?

shazika said...

atie: mung pon try la jgk eh zilaaaa :)

meozie: boleh je..bila? :P hahaha

Nurul Harun said...

bagus la ada niat mcm tu kan.
;)
all the best!

shazika said...

nurul harun:
sy akan buat terbaik..:P

Pisyek said...

dalam anda mengejar english,

jgn biar tatabahasa bm pula yg berterabur...

hahaha...