Sunday, January 24, 2010

Shazika Sahrim masuk Rumah Pengasih



Oh hye..! Lama kita tidak ketemu ye readers. Semalam jadual saya sangat ketat matap padat dan bermakna. Saya join 2 event dengan maktab. Pertama saya pergi ke Rumah Pengasih (pemulihan dadah). Homaigod! Kebanyakkan penagih dadah kelihatan hensem tapi sayangnya terjebak dengan najis dadah. Sigh T___T







Kelihatan sungguh berdisiplin. Kemas.







Para chekgu-to-be sekalian.





Okey sekarang acara malam minggu kita berangkat ke RTM untuk menonton siaran lagsung Bintang Irama Malaysia. Cuak seyh muka masuk tv. Abang kameramen duk depan saya. Dah ah muka belemuih sambil buat aksi bodoh jakun nampak muka dalam tv. Semangat 1 Malaysia diterapkan dalam pertandingan ini dengan pernyertaan pelbagai kaum. Ya! Itu yang kita mahukan.
















Satu hari yang penuh pengisian. Okey dah penat.






~~xoxo~~




24 comments:

|.a.r.i.e.z.a.| said...

hoh ko ade tinggalkan no tpon tak kt mane2 mamat pusat pemulihan tu? oo ko smbil menyelam minum air! tersedak kang baru tau!!

meozie said...

wah... pakcik pun nk tumpang glamer zie
huhuhuhu :)

shazika said...

arieza: aku tinggal no fon kat pintu toilet :P

meo: pak cik nak jugak galemr hehe

Asfan Ash said...

gamba yg fokus dlm ramai2 tu brilliant gila!!!stail2 aku nak tiru nanti hak3

btw, penagih dadah bukan aje yg hensem2, yg artis, yg ahli politik pon ada.

p/s:slamat dtg ke <a href="http://www.facebook.com/arcx13>arc13</a>

Syahirah~ said...

sronok jgk lawat tmpat2 camtu..
bkn snang2 leh pegi..hehe
nway stdy kat maktab mane?

Fiq said...

Haha... Ada jatuh cinta ke dgn mamat2 hensem kat sana?=p

FaTiN said...

hensem sgt ke mamat2 kat tempat tu?ngee~

p/s: first time mendarat kat sini=p

Mysara Newrie said...

haha. akak, saya tengok siaran langsung kat RTM 2!! tapi tak da nmpak akak pun. hehe

Anonymous said...

awek bju pink, nk ngorat leyh? teeett!!! abai kn jep ney.. hehehe..

syg yea mai ta tgk Bintang Irama Malaysia.. layan citer Nur di hati ... sape name pmpuan tu erk?? lupe arr.. hehehe.. law tgk tv 2 smlm, msti muke macik ney ku cari.. ngee ^^

shazika said...

arc: tiru lah. its ok

syahirah: mktab cherass

fiq: oh. ada kot :P

shazika said...

fatin: akhirnya kau mendarat jgak kat sini. tahniah

myasara: alaa..ada la. huhuhu

maisyara: amboi gatai no

[z@ck] said...

patutla akak nampak ko kat tv..
ceh.

shazika said...

sis z: iye ke akak..
hehehe

etomyam said...

semuga kasih terpaut ...he3

shazika said...

etomyam: oit..tak de maknanya
hahahahhaha

Unknown said...

Alaaa aku ingat ko kena tahan kat sana

hanismalik said...

sokong ARC...gambar fokus tu mmg smart giler....
=)

anazkia said...

Salam ziarah, first time, datang kat sini.

shazika said...

touya: ceh, kau nak aku masuk sana ka?

hanis: oh..tengkiu kpd yang shoot

shazika said...

anzkia..tak mai maka tak knal kan
salam kenalan

Jard The Great said...

ehehe.. da smpi tpt keje aku..

NH said...

sight ke sigh? -___-'

shazika said...

jard: kau keje kat ne? rumah pengasih ka?

hidayah yang baik: haha..tengkiu pebetolkan saya. muax!

Anonymous said...

lawa kawan ko yg berkaca mata tu
hehe