Wednesday, February 10, 2010

Tarik tali tak semestinya untuk orang besar


Sekarang dalam sejarah hidup saya, saya dah pernah masuk pertandingan tarik tali. Teruja sangat nak main walaupon Rubiatul angkat saya tak bagi saya masuk takut kalah menyeksa diri jek badan kurus kering masuk pertandingan tarik tali. Bila orang tengok aku beratur tepi tali duk tanya " Kau masuk tarik tali ke Azie?" Ya. Saya masuk.




Pada game pertama kumpulan saya kalah. Jangan nak salahkan saya okey. Kumpulan lawan memang dahsyat ah. Tak bergerak lagsung tali yang kami tarik. Okey fine. Ketua mengarahkan saya keluar ganti ngan orang lain untuk game kedua. Kali kedua pon kalah. See, bukan salah saya kan. Memang pihak lawan 'katang' ah. Sekarang dah faham kenapa orang kecik tak leh masuk tarik tali. SILA SEDAR DIRI YE SHAZIKA.









Sekurang-kurangnya saya pernah masuk pertandingan tarik tali walaupon saiz macam ni.









16 comments:

|.a.r.i.e.z.a.| said...

yg penting enjoy!

Nurmala Mazlan said...

hahahaha~ saya pernah main tarik tali dalam air…wakakakaka~

aNoZ said...

saiz kecil.. tp hati mesti kena tabah dan kuat. hehe... comey~

Herbalife Coach Fatin Syahirah said...

huah. sy pun pernah main tarik tali. sampai terangkat oh pihak lawan uat sangat. :D

Nouroul Najieya said...

heee~ btui2
kecik2 cili padi laa katakn..
keh3
=D

Mysara Newrie said...

Haha. Takpe. Kecil2 itu comey lah ~

Anonymous said...

tak bangga plak aku baca
haha

shazika said...

fcc: kau tak bangga
tapi aku bangga :(

Dak Wan® said...

Huhuhu.... mein tarik tali eh? Tali beso dari lengan tu camner?

et said...

lame xmaen tarik tali.

hans said...

aku sangat suka game tarik tali tapi dapat pingat perak jer la dlu

shazika said...

dak wan: hahha..tu yg kalah tu

et: jom maen tarik ngan aku

hans: wohaa..ok lah dr aku yg x dpt pape ih :(

abigemok said...

camana nak menanag if badan slim mcm model... haha

aku pon pnh gak join game mcm tu... kalah juga.. ko pun tau la sebab aku kalah... haha

Hami Asraff said...

pernah jugak join tarik tali. family day :)

shazika said...

kyubi: sbb kau slim mcm model kan..hehhehe

hami:kita dah ada pengalaman..bagos

noorafzan.blogspot.com said...

betul..tarik tali tuk orang kecik tapi kuat..=)