Tuesday, March 23, 2010

Blogwalking oh blogwalking

Kadang-kadang saya rasa penat belogwalking. Tapi, untuk dapat ramai kenalan, up trafic, increase income semua segala saya kena berjalan. Tak kan nak jadi katak bawah tempurung je kan. Kesal jugak rasa bila saya tak berjalan, tak ada orang berjalan singgah mai laman saya. Tinggal jejak kat kedai kopi. Oh, blogwalking blogwalking. Sampai kejang otot tangan.



Maaf, saya dah kurang belogwalking. Himpunan kerja semakin menimbun tinggi. Tak sabar rasa tunggu asignment setle. Oh! See ya~~




10 comments:

|.a.r.i.e.z.a.| said...

ala blogwalk ape yg termampu je dlu :) stdy tu kan lg penting.. (cehhh!!! tgk la sape yg bg nasihat! hahahahaha)

mie said...

tiada maaf bagimu!!!
layout baru la pula...

Unknown said...

me too tp disbbkan nak up income keneler rajin walaupun bz camana pun huhu

shazika said...

arieza: tengkiu kasi nasihat
syg kau bo

mie: alahai.. T_T

posh76: smela kite

Mcjust said...

xrugi rajin berblogwalking... jumpe mcm2 jenis cerita~ =)

Nurul Harun said...

ehek.. rilek2 sudah, shazika.. x perlu gesa2.. :)

fara said...

me tooo~~~
keje melambak!

T____T

hans said...

hahahaha
blogwalking memang memenatkan

devoted lily♥ said...

btol..
ta sempat nk berblowalking//
bila kita mls blogwalking..
org pon mls nk blogwalking kt blog kita
tp tu la bnyak komitmen lain..
tape..tade org singgah..
kite buat blog sebagai terapi=p

windi said...

hahaha! sememangnya benar belaka..