Monday, March 8, 2010

Zaiton Sameon The movie

Pernah dengar tak lagu Menaruh Harapan yang Zaiton Sameon nyanyi? Alah starting dia macam nih, sepanjang perjalanan ini, lembah dan lurah kulewati....... Menurut The Malay Mail, nanti akan ada 1 movie pasal kisah hidup Kak Eton ni. Sekarang ni tengah cari pelakon untuk pegang watak Kak Eton.







Kak Eton ni mula-mula terkejut jugak ada orang ingat lagi kat dia, sampai nak buat movie pasal dia. Ye la, dah lama dia menyepi lepas eksiden. Kak Eton tak kisah kalau kisah hidup dia di movie-kan sebab dia nak orang tahu dan remaja sekarang terutama artis yang muda-muda ni pelajari sesuatu daripada apa yang jadi kat dia.



Pelakon yang akan menjadi Zaiton Sameon mungkin Nurul. Yang ni saya tak pasti sangat sebab Nurul kena re-audition lagi sekali untuk pegang watak Zaiton. I think Nurul can play her role as Zaiton.





Kamu berminat nak jadi Zaiton? Bruang Filem Sdn Bhd akan buat audition untuk watak Zaiton pada
Tarikh: 12 dan 13 Mac
Masa: 3pm-10pm
Tempat: Bruang Filem's office, 2-1F, Jalan Boling Padang G 13G, Section 13, Shah Alam.



Pi la try bakat nak jadi pelakon kat sana. Oh, saya cuma minat lagu Zaiton Sameon je. Bukan minat Zaiton. Tapi gedik guna nick name PEMINAT ZAITON SAMEON.




13 comments:

mie said...

uiihh!!!
kalo shaz yang jd kak eton..
heronya.....
hahhahaaaaa

sugar2 kapas strawberry said...

admire dia punyer suara ;)

Fatin Myaa said...

jom g audition weyh
untong2 bole dpat anugerah pelakon komedi wanita popular

|.a.r.i.e.z.a.| said...

sekali lagi aku tegaskan, ko mmg minat kak eton pun.. bkn takat minat lagu dia je.. aku tau! aku yakin itu! :p

ape2 jer said...

kamu pergilah audition hehe

Izwan Komari said...

dgr cite kisah hidup zaiton sameon ni mmg sedih gak sbnrnye

LuVidA^^ said...

ewww kak jeton la =p

shazika said...

mie: heronya kamu la mie :P

sugar2: sore i u x admire ke?

myaa: jom weh..tp msti dia plh kau

shazika said...

arieza: hahahahaha..kau mmg memahami aku la

miss: jom lah

atan, luvida: oh yeah!!

hans said...

aku laki macam mana nak gi audition tu>??
haha

shazika said...

hans: boleh je kalo kau nak :P

daun kesum said...

hi,,

1st tym cikti singgah sini,.

suara kakton tu mmg sedap,.

mimi mimi said...

tak abih2 ngn zaiton sameon dia..huuu
try ah dgr lgu menadah impian pulak..besh gakk