Tuesday, April 27, 2010

Lelaki patut belajar dan tau hal ni


Okey semua. Kali ini saya nak ajar kamu terutama kepada kaum lelaki: Cara-cara melipat baju. Kebanyakkan lelaki malas nak lipat baju main sangkut je pakai penyangkut baju. Perempuan pon ada jugak yang spesis macam ni tapi segelintir saja. Jom saya ajar kamu cara biasa melipat baju.






Yang ini pula cara lipatan untuk orang yang malas atau tak sempat masa nak lipat cantik-cantik. Saya selalu lipat guna cara lipatan ni sebab tok wan saya kata kalau lipat cantik-cantik pon nanti nak pakai jugak. Orang kata lipat bodo bodo macam ni je lagi senang daripada kamu yang tak lipat langsung.





Dah siap. Susah ke nak lipat baju? Bisanya saya basuh baju 1 mesin baasuh pastu nak lipat baju tu memanglah liat dan rasa malas sangat sebab nampak baju yang bertimbun. Tapi sambil lipat sambil tengok movie atau video tup tup dah siap lipat semua baju tu. Jangan malas-malas wahai wanita. Lelaki pon sama jangan malas lipat baju.



No comments: