Saturday, May 22, 2010

Awek kesepian, kamu sudi teman?

Oleh kerana saya tiada teman berbicara. Kelu lidah untuk berkata-kata. Saya dengan suka hati sukarelawan menjawab tag yang dikenakan kepada saya. Kalau awek-awek dan abang-abang hensem sekalian sudi baca silakan. AMARAN! Panjang ni, jangan kamu menyesal pulak. Bak kata pepatah, kalau sedang berak jangan sedut tahi masuk ke bontot semula. Okey, silakan.


3 names in your message inbox

Kat inbox facebook saya ada meseg kawan-kawan ajak pergi reunion di Pulau Pangkor pada musim cuti sekolah. Inbox yang lain tak ada siapa-siapa pon send. Dah sepi.


your main ringtone
Gadis Ayu- Black Dog Bone.


what you did at 12 last night?
Lupa dah buat apa semalam. Aiyaakkk @#%*&^$



who was the last person you went with? where?
Bersama Mok Nik ke toilet.


the colour of t-shirt you are wearing now
Bajuku bewarna putih lambang Adidas beli kat downtown harga seploh henggettt.


the last thing you did
Baru pulang dari toilet la. Kan tadi saya pergi toilet.


3 of your everyday favourite items
Telekung untuk solat. Selipar toilet. Cawan untuk minum milo setiap pagi.


the colour of your bedroom
Saya tak tahu la kaler apa bilik saya ni. Nak kata putih tapi bukan. Nak kata kuning pon bukan. Bewarna susu la senang cerita.


how much money in your wallet now?
Dalam wallet TIADA DUIT. So, sila klik nuffnang saya untuk hantaran kahwin.


how's life?
I’m cool. Hari ahad ni baru akan tiba-tiba cuak. Tiba-tiba!


your favourite song
lagu Zaiton Zameon yang bertajuk Menaruh harapan. Sampai sekarang saya masih menaruh harapan.


what will you do next weekend?
Ada jamuan kat hostel. Tema: Hitam merah. Ala-ala gohtik gitu. Gohtik pon gohtik la.


when was the last time you see your mom?
Emmmm... Lama dah. Agak-agak dalam 3, 4 bulan macam tu la.


where is she now?
Di rumah saya.


when was the last time you talk to your parents?
Minggu lepas.


who is the last person talked to you last night?
Roomate saya si amoichantek. Sebelum tidur.


the last suprise you got
Benda terkejut baru tadi. Mok Nik ah buat terkejut aku je. Nampak katak tepi longkang menjerit. Aku pon spontan pergi lari pecut. Bukan katak tu yang menjerit. Mok Nik tu yang menjerit.


last thing you borrowed from your friend
Siyes saya lupa saya pinjam apa.


who is your bf/ gf/ husband/ wife?
Gf saya Arieza. husband saya tiada. wife saya tiada.


what do you feel right now?
Kamu tak rasa penat ke baca tag ni. Panjang giler dowh.


wanna share with who?
Share apa? Share dengan kamu semua la. Untuk tatapan umum. U


who know your secret?
zzzzzz Saya penat


they keep your secret?
zzzzz sedang tidur.


are you angry with someone?
Kan dah cakap i’m cool.


what do you order at McD?
saya order McChicken tapi tukar Coke dengan Ribena. Kamu tahu, air Coke tak bagos untuk kesihatan. Nasihat saya: Jangan minum air berkarbonat.


the last time you feel so sad?
Sekarang lah. Sedih tag panjang benor yop.


mahu tag?
Tak mahu. Aik, tiba-tiba soalan bertukar dalam bahasa melayu.



-The End-



24 comments:

Azie said...

bukan men rajen lg jwb soalan... hehe. g.luck exam..

intanurulfateha said...

.hakhak comel
.da busan sgt ke azi? ;p

nIsYa said...

maaakkk aaaiii!!!! panjang betol heheeee

Fatin Aliyya said...

humangiah fevret song.hueh hueh

Melatidaisy said...

salam,

hehe..mekasih shazika sbb sudi jwb soalan yg pjg lebar ni..penat ea??cian die, hehe .. mase sy jwb x terasa plak pjg, mybe sbb sy lgi keboringan kot time 2 =)

btw thanks sis ! takecare~

fndrocka said...

ringtone kau tu cam sempoi..bila bunyi je 'hey si gadis yang ayu',...kau terus angkat..hopefully kau ayu la.huuuu

Latest Entri : Peristiwa Subuh

shazika said...

azie:
bosan semalam tatau nk wat ape
sy buat la tag nih
tengkiu :P

sis intan:
bosan sgt sis
melepak sorg2 plak tuh

hanie:
a'a..
memang panjang
tp ku buat jgk

shazika said...

kutin:
hahaha
jom karoke lagu tuh tin

melati:
akhirnyer siap tag kamu
fuh! hahaha

fndrocka:
saya memang ayu
ehem..weewiit
^_________^

NurSya said...

hahhahaha..tag pnjg bebeno..hahak..xpela.layan je la..;p

SheyPull said...

cian dia..pt2 budak encem tema kamoo

[z@ck] said...

penuh kegigihan kamu menjawab tag ini.

s h a r v i na said...

ehe..
comey!
tp tag nih pjg wo.

Aduka said...

amboi pepatah..
xleh blah..

hans said...

bacth den ada zaiton sameon
sebijik
hahahaha

ILA HonEyBuNNy said...

he3..sama la...lam wallet ada sikit ja money.money2,,,eh eh..smlm dah lupa wat apa ye..cpt egt semula...he3

shazika said...

hans:
nk berkenalan ngan kawan kamu
ntah2 sedara mara zaiton kot

sis ila: adoy..lupala kak T__T

Nurul Harun said...

panjang tu dik. hahaha

Unknown said...

alamak.da tersedut.buang balik.shuhh.

Sufy said...

sama lar, suka lagu menaruh harapan tu..ahaks:p

Mario said...

tak baik arr niaya binatang,,,apsal ko tepanjatkn katak tu weh...mati katak dia nnt...ekeke

Anonymous said...

best ar tag ni
and nice answers also..!!

Anonymous said...

Cari awek/makwe....yg sudi dating

Anonymous said...

Nak cari makwe...

Anonymous said...

Nak cari awek yg sepi mcm abg.