Sunday, May 23, 2010

Sebarang pertanyaan

Nak bagitahu kamu semua. Saya dah ada formspring.me. Kalau kamu rajin kamu pergi la ke laman formspring saya atau bagi yang malas kamu tengok kat sidebar sebelah kanan saya dah sediakan kotak formspring untuk tanya sebarang soalan. Tapi jangan mengarut nanti saya chobit kamu.





Kamu dah ada formspring? Jom lah buat. Boleh saya tanya soalan cepucemas kat kamu. Yang tak buat lagi nanti kamu buat eh. Yang dah buat jangan nak kedekut kasi link formspring kamu apa.


Lagi satu perkara nak bagitahu, kepada yang mahu kongsi link blog sila tinggalkan link kamu di membershazika.



Oh! Saya ada exam minggu ni. Kamu semua doakan saya agar tidak gabra semasa menjawab soalan, jawab dalam masa yang ditetapkan, tidak meniru semasa peperiksaan berlangsung dan sihat tubuh badan barulah otak cerdas dan bagi jawapan dengan betul tepat dan berjaya mendapat A. Alhamdulillah, amin.




14 comments:

Mcjust said...

good luck exam ye! ;)

nIsYa said...

belom ade tapi rase2 nak adekan juga formspring ituuuhh.. :) smoga awk sentiasa dilindungi allah :)gudluck

Guru said...

jawab betul-betul masa exam

nabilpotter said...

formspring tu apa?best ke?

Aidy Shahiezad said...

sorg lg kna penyakit formspring... hehehe...

p/s: jgn jd mcm byk org len tue, sudah2nya buang balik formspring nie gara-gara byk soklan tk patut ditanya... ;)

Anonymous said...

gud luck exam..!!

Nurul Harun said...

insyaAllah. amin :)

dik kalau free, jemput komen entri akak ya :)

Penulis Rindu said...

salam ziarah dari orang kampung

Azie said...

g.luck exam.
xreti r nk gune formspring ni.. haiya~~

Munira Muhiyddin said...

teringin juga nak wat Formspring ni

btw , thnx ya menyinggah blog sy.
sy menyinggah blog kamu pula .
NICE BLOG :)

Fatin Myaa said...

good luck weyh!
cuak doe paper ks!

nabilah_2908 said...

good luck dear.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MY MOM AND POLYP

hans said...

nasib den masih tak terpengaruh lagi..haha

siti nur fadhilah said...

best lagu nih. tapi lagi suka lagu tuhan beri aku cinta. ost ketika cinta bertasbih. ^^