Tuesday, June 29, 2010

Kak Eton


Hye. Saya dah start kelas. Cuti sem saya dah berakhir sedang kawan-kawan masih bercuti. Jeles nyer . Tapi tak pe, demi kerjaya masa hadapan saya korbankan diri pulang ke maktab.



Kelmarin pendaftaran kemasukan pelajar baru. Saya kena uruskan petempatan pelajar di asrama. Letih jugak lah naik turun tangga nak tunjukkan bilik untuk adik-adik junior/ pelajar baru. Berpeluh ketiak den ni haa.



Roomate saya, Fatin dah tak tinggal kat asrama. So, saya dapat roomate baru. Harap dapat sesuaikan ngan dia nanti.



Malam ni ada perjumpaan dengan pelajar baru. Senior masing-masing kena tukar nama. Tak boleh pakai nama real semasa orientasi. Saya nak guna nama ETON. Cool kan bila junior panggil Kak Eton. Ok tak?



9 comments:

[z@ck] said...

hye kak Eton..
=P

Connecting With My Own Soul said...

coooollllll!! nama mak saya zaiton. hehe. :D

Guru said...

kak PEAH pun sedap gak...
tapi eton pun ok

Aduka said...

haha.klasik..cam nama makcik2 zaman 70an g2.. :-P

aien said...

hye kak eton.. hahaha.. ok jer.. nice!! hehe

niesz said...

hihihi...eton??ermm..np x kak fiona..hahaha..

Izwan Komari said...

hehehe....selamat2....hehehe

nIsYa said...

eton??

name mak sdare sya

nice......

:)

intanurulfateha said...

cool gile!
hahhaha~