Sunday, November 14, 2010

Paksa kawan update blog


Salam buat semua. Aku sedang tolong sorang kawan aku yang belajar kat Jepun buat belog. Aku mahu dia cerita lah tentang kehidupan dia kat Jepun tu. Sayanglah kan kalau duk merantau tempat orang tapi tak ada catatan peribadi pon untuk kenang-kenangan di hari tua. Kalau nak harapkan tulis dalam diari ntah tulis ke tidak. Aku suka tengok blog senior mrsm aku, sis zafirah atau nama femes dia insan tinggi. Walaupon aku tak pergi sana sekurang-kurangnya tau lah tentang negara orang kan.




Sebab tu aku menggalakkan kawan-kawan aku update belog kalau ada masa terluang. Ramai kawan-kawan aku dapat sambung belajar di luar negara. Aku paksa jugak dorang update lah siket keadaan dorang kat sana. Kalau setakat update kat facebook apa la sangat kan.




Kat sini aku nak kasi cerita sikit la untuk tatapan kamu semua beberapa kawan aku yang dah merantau.





Yang ni dah lama pergi. Dan lama juga tak update blog. Fatin Inani. Dulu dia selalu cakap kat aku dan kawan-kawan lain dia nak jadi little. Sebab tu aku panggil dia little dengan harapan dia akan bertambah little di sana. Sekarang berada di Madison.






Yang ni pula Fatin Nadhirah. Baru je create blog. Dulu nak SPM aku selalu study ngan dia. Tengok-tengok dia terlepas ke Jepun aku cuma di Malaysia. Hahaha. Tak pelah, rezeki masing-masing kan. Kalau chat ngan dia kat facebook selalu berbicara tentang Fatin Liyana.





Dan ini pula Nakiah. Pergi UK masa raya hari tu. Dia ni ambil TESL IPG. Selalu jugak dia update. Lama giler tak jumpa dia masa reunion raya haritu baru dapat jumpa. Sebelum ni asyik hai hai kat shoutbox je. =____="




Ramai lagi lah kawan-kawan dah fly dan akan fly. Tapi aku tatau la dorang ada belog ke tak. Papehal check it out kat sini tentang kawan-kawan aku.


12 comments:

Aduka said...

jom kite gi jepun gak..
nak?
hahaha..
=P

ishiko said...

bestt kan deorang ~

Admin said...

tmpg bhagia bila
kngkwan rmai yg dpat trbang..

^^,

FyaZyn said...

WAH best gila buat TESL kat oversea.uuu

Pinky Pixie said...

woah, nk juga blaja kat oversea.. wuwuwu..

Seimura said...

wahh kat jepun. bestnya.

Unknown said...

bestnye belajar kt negara org.. :)

INNANIE ARIFFIN said...

awak...awak... nama kawan awak sama ngan kita FATEEN INNANIE!!! hehehe

Anonymous said...

Obedient bye, sweet soul mate :)

Anonymous said...

Good bye, sweet soul mate :)

Anonymous said...

Lofty bye, sentimental soul mate :)

Anonymous said...

Good bye, considerate friend :)