Saturday, November 20, 2010

Senyum nampak gigi

Lama aku tak buka formspring. Tiba-tiba aku terbuka dan dapat soalan macam ni.



npe ske senyum x nmpk gigi?? huhuhu



Hoh! Sape punyer soalan ni?? perlu ke senyum nampak gigi eh. Aku syak mesti yang tanya soalan ni suka ushar aku sampai cara aku senyum pon dia tahu. Aku memang senyum tak nampak gigi. Nampak cool lah kalau senyum tak nampak gigi kan. Kadang-kadang je ternampak siket-siket.






Hammek ni. Senyum nampak gigi.





Eh, nampak gigi lagi....





Wohaaaa.. Senyum nampak gigi.



Nampak sangat jawapan aku kat formspring tipu sebab tiba-tiba terkucil keluar gigi. =___=" Serius weh, senyum tak nampak gigi terasa macam ala-ala model gituuuu.




Tak cun ke kalau senyum tak nampak gigi?????



10 comments:

Aida Azryn said...

cun jep~ ;D

suzie rahman said...

cun lah..tp mana2 pon cun,haha

Unknown said...

kalau nampak gigi bukan senyum, SENGIH.

haaaaa. =P

ladymiss said...

cun je, lagi style :D

Senorita Nadira said...

hahaha.. isu ni baru kite sembang mggu lps kan azie ? yang sal ain abd samad tu snyum xnah nmpak gg.. last2 kene kt btg hidung hekau ! padan muka~~~wakakakk~~
btw, bkn aku yg tnye soklam itu ok!siyes!

ILA HonEyBuNNy said...

hehhehe..ila pun senyum xnpk gigi...uwawwa

shazika said...

ery: yg senyum nmpak gigi tu semua tgh sengih
lalalalala

kutin nad: ye ke bkn mung tin? ntah2 mg yg tanya soklan tu...mmmm hahaha

Notami said...

senyum nmpk gigi xpe! jgn trcabut gigi dah ler..hehe.. :P

Muhammad said...

hahahahaha............asal kn boleh jew.............snyum sampai nmpak gigi......hahaha...
apa2 pun salam perkenalan....dari blog luahan..

Edah said...

hehe...relek r azi. senyum x nmpak gigi pun ok je.
org pun jenis senyum x nmpk gigi gk. tp tipulah kan kalau x penah nmpk gigi. ada gak yg tersenyum nmpk gigi...hee
x kesahlah. janji tetap senyum...kan? ^_*