Tuesday, November 16, 2010

Tamat sudah foundation PISMP


Hye semua. Dengan berakhirnya kertas terakhir peperiksaan untuk pra-pismp Institut Pendidikan Guru Malaysia pagi tadi, tamat sudah program pra-pismp dan tamat juga tiga semester belajar di IPIK. Tahun depan aku akan memasuki alam PISMP pula. Amende PISMP ni? Oh! PISMP ni Program Ijazah Sarjana Muda Perguruan. Dan masih ada baki lagi 4 tahun untuk menuntut ilmu di maktab ini sebelum betul-betul menjadi guru. =__="



Jom tengok aksi panas kawan-kawan satu kelas ngan saya.




Setiap hari mesti ada pembentangan. Ini mengajar kami untuk lebih konfiden bila berada di depan. Tapi sampai sekarang pon aku agak kekok untuk berada di hadapan. T___T harap tahun depan akan lebih berani.








Ni suasana dalam kelas . Macam-macam ekspresi dan mimik muka dapat diperhatikan.






Buat origami untuk hiasan dalam kelas. Eh! alamak. Tak de pulak gambar kelas kami nak tayang kat sini. Oleh sebab awal tahun mentor kami tegur kelas kami buruk sangat, terus kami hias habes habesan. Sampaikan dapat pujian dari Pengarah. Cayaaalah babes and guys!






Ni pulak kalo time lecturer tak de semua pakat duk mengadap leptop tengok facebook, main game plants vs zombies, game tangkap ikan, counter strike dan menonton movie.




Kalo bab bercakap memang masing-masing kencang je. Sangat bersemangat untuk menerangkan kepada semua pendapat masing-masing. Kalo tak caya, meh tengok ni.






Hahahaha. Kan aku dah kata. :))




Jom, tengok pula aksi semasa kelas pendidikan jasmani asas (PJA).









Permainan masa kelas pj yang paling kami suka adalah main dodgeball.








Alhamdulillah, selesai jugak 3 semester persediaan untuk ijazah. Bak kata status kat facebook budak ni....




Habis exam! Habis foundation! (Fatinmyra, 2010)



Bye2 foudation, welcome degree!



12 comments:

Fatin Myaa said...

agak2 class rombak x?

Mcjust said...

yeay samalah kita!! habis foundation! :D

6 Gemilang said...

awak study kt mktab ? kos ape?

liyanaziz said...

rasa lega kat dh lepas satu sem?? ehehehhe

Anonymous said...

ngee..
bestnyer aktiviti
all the best
:)

ILA HonEyBuNNy said...

wah....tamat sudah segala kenngan di situ kan~~~

Aduka said...

aku x gentar duk depan2 org rmai..
tp aku tetap xleh jadi cekgu..
sebab..
aku garang!
huahuahuahua..
=P

Anonymous said...

eh eh

foundation jugak kah? T____T but 20 y/o ya? owh dr keliru ni~


dr.cinta malas sign in nak jadi mak cik anon~ =____=

Aida Azryn said...

bestnye~ ;D

shazika said...

mya: aku ase kena rombak la. nnt ad pj dowh

bella: stdy ipik kos pengajian sosial

dr: masuk lwt 1 taun..huhuhu

Unknown said...

congratz!!!

Fatin Myaa said...

AKU TAK NAK PJ!