Monday, February 21, 2011

Reben tak la besar sangat

Orang kata pakai reben atas kepala nampak KIUT.



Okey. Sedang try klipkan reben atas kepala. Dulu masa kecik-kecik mak taruk kat rambut. Bila dah besar aku taruk kat selendang. Kreatif rupanya manusia zaman sekarang kan. Aku pon teriku-ikut.




Peace. peace. Camne? Besar punyer reben aku letak. Ala-ala Fatin Liyana tak? Aku hard fan FL okey.

 


Mana mau carik reben reben gini?Yang ni aku beli kat jalan TAR. Berlambak kot orang jual aksesori comel comel gini kat jalan TAR. Tudung selendang semua tak payah nak cerita. Macam macam jenis ada. Harga pon berpatutan berbaloi baloi. Cuma kena ada duit. Tak de duit tahan nafsu cuci mata jela.


9 comments:

aini kadir said...

piweet :). azie beli berapa? iny tgk td kat PAS 3-rm10

shazika said...

oh. yg ni 4 barang rm10.

nIsYa said...

waa riben digaya kn dgn pape pun mmg kiut :)

Fatin Inani said...

phewitt zaziee innovativee

Khairul Onggon said...

sweet je ape.. klu tak letak reben, letak butterfly pun ok heee.. :)

cikwawa said...

tahu xpe. ikutkan elaun 4 ribu tuh nak borong shawl je !

tapi x sempattt

Zulfahmi Abidin said...

o_O"

kay_are said...

nasib laki so x yah pk pasal riben sangat.. ^^

Anonymous said...

cute! pegi jlan TAR rabun mata nk pilih shawl.suma je rasa nk rembat.=.=