Tuesday, March 8, 2011

Sempoi giler budak batch aku


Hari jumaat lepas semasa aku on da way nak gi perjumpaan HELWI (Hal Ehwal Wanita Islam) aku terserempak ngan Samantha. Dia bawak gambar batch. Aku ushar jap gambar aku okey ke tak mana ah tau kot kot tudung terherot muka poyo giler ke. Oleh sebab tengok semua gambar lawa giler aku pon terus melilau cari orang nak pinjam duit jap pastu berlari gi dewan nak beli semua gambar tu ngan harga 22 hengget.


1 gambar formal 3 keping gambar candid. Siap ada kalendar gituuu.. jelas plak tu muka sorang sorang.


Ce teka dorang semua sedang wat gaya apa? GAYA USOP WEH! Kan aku dah kata kuat penangan kak limah kat maktab aku



Cari anak panah merah. Tiada aksi. hahahahaha... Tin, kalau ko ushar kat gambar formal, ada hantu oh kat tepi kau. Siyes nih. Erkkkk.. Tatau ah hantu ko atau hantu kak Limah.


Kasi zoom sket gambar skema aku. :P


Aku suka gambar candid nih. Sempoi giler dorang nyer style. Sebenarnya banyak lagi yang sempoi. Tak kan nak taruk semua kot. First time tangkap gambar sama-sama ngan batch aku ramai-ramai camni.



Nak tengok hantu kak limah tepi fatin??

See. Rujuk anak panah


11 comments:

Azrai Rasdi said...

ok...aku syak eton ade bela-bela....kihkihkih...

SakinahSallim^^ said...

haha~ azi wk muka poyo dlm gambar..hek3

shazika said...

ayai: 'bela-bela' tu pon nk bergambar jugak

shazika said...

kinah: aku wat muka bdk baek. saya budak baik :P

Fatin Myaa said...

mengongggggg!!!!!!!!!!!!!!

Fatin Myaa said...

jap! mana nak peroleh gambar2 ni????

shazika said...

fatin: tu la sape suh xdtg kelas hari jumaat. dia jual jumaat lepas.

Fatin Myaa said...

nak nak nak nak! aplod la weyh!
gambar aku bukan main di super impose tuh!

shazika said...

fatin: tak reti guna scanner.

Fatin Myaa said...

abeh ni kau guna apa?

shazika said...

ni pakai kamera jek. xreti lah scanner2 nih. huhuhu...