Wednesday, April 13, 2011

Hasil selepas dalam dua hari cuma tidur tiga jam



Sangat lega bila dah siap print dan tape-kan asignment untuk hari ini..!

gambar kenang-kenangan!

Aisgnment kali ni memang paling dahsyat pernah aku buat. nak tidur pon terbayang-bayang sebab tak siap lagi. Duduk je atas kerusi ngadap laptop pastu rehat jap antor meseg kat sape-sape yang berkenaan pastu sambung balik duk atas kerusi pastu lari-lari gi toilet sebab minum air banyak sangat untuk tahan ngantuk pastu sambung balik sampai lah pagi. Bila dah print rasa lega giler sebab ni asignment paling lama aku penah buat. Pertama kali bertungkus lumus buat asignment macam nak buat tesis amek PhD. Lepas ni nama aku ada title Dr. kat depan. 

Orang cakap dah siap print jangan tengok balik sebab kompen ada silap taip. Tapi aku tak tengok pon tiba-tiba ternampak ngan sendiri contohnya perkataan unsur jadi unsure. -___-" bior jerlah. Ponat dah eden ni ha. Sarapan pagi pon tak sempat just amek satu sudu madu je. Lapor sangat-sangat..


Sekrang tinggal lagi 1 asignment. Hoyeh! Perkembangan kanak-kanak. Banyak jugak mende alah nak kena masukkan dalam asignment tu. Dah dapatkan tidur dalam beberapa jam tadi harap dapat bertahan. Mata pon dah lebam kalah kungfu panda. o_O'

4 comments:

Mîss Rôry said...

gOOd ^_^

yaya said...

jgn lupe rehat ye :)

cikwawa said...

aku pun tggal lagi satu. jenuh nak siapkan FPK ni !

amna said...

cover page awok mmg black n white ye?