Friday, May 6, 2011

Water confident di laut Port Dickson

Hai semua. Lama giler aku tak update kan. Maklumlah lepas pulang dari berkhemah kat PD aritu aku gi bercuti. Dah seminggu lebih baru ada peluang nak update.Haritu masa camping aku ada wat water confident. Sebelum ni pon aku penah wat water confident masa join Kembara UUM. Tapi yang tu kat tasik. Kali ni wat kat tengah laut. Air masin eeeuuuwwww....


Masa matahari tengah pacak atas kepala panas terik kami kena wat rakit. Berlawan rakit sape siap paling cepat. Kumpulan aku menang.



Aktiviti memasang rakit. 




Dah agak-agak confident siket baru boleh berlagak buat peace sambil apungkan diri



Water confident. Menaruh kepercayaan kepada life jaket untuk apungkan diri kat permukaan laut.




Aktiviti berakit. Mula-mula berlagak siap rakit paling awal. Bila berlawan berakit untuk dapatkan bendera kat tengah laut group aku paling last sampai. Letih giler mendayung. Habis sengal-sengal body aku.





Dah pasang lek lok lepas berakit kena bukak balik ikatan. Kukuh jugaklah cara ikatan rakit kumpulan aku sampai susah aku nak bukak. 

Balik ke darat selak je tudung nampak muka BURN gilerrr! kaki pon sama berbelang. -__-"


4 comments:

hanumHae said...

bestnya!! teringin zaman p plkn dlu~ hehehe

Jay said...

wow..bestnye..teringat den masa kocik dulu..hehe

Cik Siti Hajar said...

besttnyeee......
ni yang rasa nak pegi je nie...

zeeLa-AtiE said...

wey asyik bergambo je..
mu wat rakit ke dop?
ke jong naek je?kehkehkeh