Sunday, June 12, 2011

Terengganu makin maju


Assalamualaikum...


Kali ni aku sempat la nak update blog ni. Sekarang aku sedang online pakai wireless kat taman perumahan dekat ngan rumah aku. Maju giler ah taman ni sekarang sejak menang pertandingan kawasan perumahan terbersih negeri Terengganu. Dapat naib johan pastu terus menteri besar pasang wireless. Kat kampung aku taksampai wireless ni jadi aku kena pergi online kat taman permainan kat taman perumahan ni la.


Laju jugak lah wireless kat sini. Mungkin ramai budak-budak pergi sekolah tambah pulak waktu orang bekerja. Tak ramai la yang guna. Sekarang ni pon aku online pakai e-book yang kerajaan bagi kat adik aku. Alah, yang budak tahun 5 dan 6 sekolah rendah dapat tu. Kamu tengok tak semalam baju yang team Terengganu pakai. Ada tulis TOP IT. Penaja e-book ni lah.




Berbalik pasal cerita semalam. Terengganu menang 2-1 ke atas kelantan. Aku ingatkan hari ni cuti sebab semalam menang bola. Tapi tak cuti. Dengar citer nak tunggu keputusan SUKMA. Kalau SUKMA Terengganu menang, mungkin esok cuti. Ada harapan jugak lah SUKMA Terengganu akan menang sebab sekarang Terengganu ranking paling atas. Papehal kita tengok lah keputusan tu malam ni.


Okeylah. Batery nak low dah. Aku mau pulang. Bye!

6 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

yeahhhh..

go Ganu Go..hehe...

Tahniah Terengganu..

Kakzakie Purvit said...

Alah.... kakak org Johor tapi hati kakak mlm tu sokong Kelantan. Sedih hei... last minit kalah :(

Anonymous said...

Ganu Nelang

Abu Bagi said...

tahniah trengganu..i like terengganu..aku dah sampai kuala terengganu suka best like :D

asfira aminuddin said...

tahniah pada terengganu and tahniah pada u jugak babe! :))

Anonymous said...

Hi, I read youг new stuff regularly. Υour
humorіstic style is wittу, κeep it up!



Viѕit my page - how to make money online