Thursday, June 9, 2011

Tiada internet tak dapatlah nak update blog


Pertama sekali aku nak mintak maaf kalau ada yang datang blog aku 2, 3 kali atau lebih tapi entry aku masih sama jek tak update. Sebenarnya dan sejujurnyalah aku nak gitau yang AKU TAK BAYAQ BODBEN 2 BULAN DAH sampai pihak maxis call tanya bila aku nak bayar. Bukan aku tak mau bayar dah duit elaun dah habes. Nak kena tunggu semester depan plak lah. Semester depan aku tatau bila elaun nak masuk. Mungkin sebelum raya. Mungkinlah kan...


Hidup aku sekarang hanya bergantung pada duit elaun maktab je. Pernahlah jugak aku mintak ngan mak ayah aku "Emmmm...mak, nak duit siket nak gi bayar bodeben. 2 bulan dah ni tak bayar". Mak aku wat dek jek. Woooo~~ Pastu aku usaha lagi "Mak ada nak keluar gi bandar tak?" Mak aku tanya nak wat pe gi bandar? "Nak mintak tolong bayarkan bodben" Boooo mak aku wat donnoe sekali lagi. Kesian aku.



Akibatnya aku terpaksalah kadang-kadang bukak tenet tengah-tengah malam semata-mata nak update blog. Tak kan aku nak bior lama je blog ngan entry yang sama jek. Oh! Lupa nak gitau. Sekarang aku update guna bodben adik aku. Tadi aku umpan dia bagi tengok citer korea. Habes tengok citer korea baru dia bagi bodben. Hahahahaha. 


4 comments:

farahin nasir said...

assalamualaikum..

hahaha.. relex sudah.. wireless merata la nie.. kfc skali.. piza seround so sttel 2 3 post.. hahha..

:)

nak panjang ke pendek tetttt

shazika said...

kg saya jauh dr tmpat2 wireless tu. -_-" bergantung pd cc je la skrg

wanita mutalib said...

alolo..cian dia..

rerakan, sila klik nuffnang dia bebanyak :) ngeee

SakinahSallim^^ said...

uwaa, duit elaun aku dh sempuk wehh. bila elaun sem baru nk masuk ni. aku pn kne bayar bb gak ni. sadis idop. hahaha ^____^