Tuesday, September 6, 2011

Ke sekolah lagi

Hari ni hari ke tiga aku di sekolah. Tak banyak sangat kerja yang kena buat untuk asignment untu PBS ni cuma leceh la siket. Aku kena buat pameran mengenai kemerdekaan. 1 tu je la asignment kena buat di sekolah. Kali ni aku pilih SK Padang Mengkuang dan alhamdulillah kali ni ada 7 orang lagi guru pelatih dari maktan berbeza berPBS di sekolah ni. Tak la aku kesorangan lagi. Kalau nak tau kesah kali pertama ke sekolah dahulu godek-godek la entry lama kat blog ni. Elelelele... aku tau kamu malas nak cari kan. Nah aku bagi link citer lama.

Tadi aku baru lepas pergi tampal pameran aku esok baru di pamerkan. Semalam baru aku siapkan bahan pameran. Aku tampal bahan-bahan tu semua atas mounting board saiz A3 sebanyak 10 keping. Aku start buat dari lepas Isyak sampai pukul 5 pagi. Perghhhh... Nasib baik family aku tolong. Mak ngan adik-adik aku tolong lekatka reben sekeliling 12 board tu. Pastu siap dorang masuk tidur tinggal aku sorang-sorang terkial-kial siapkan. Pastu tiba-tiba si kepoh muntah-muntah ayah aku bangun tengok aku tak tido lagi. Aku mintak tolong ayah aku guntingkan gambar dan lekatkan double-sided. Aku siap buat pukul 5 pagi. Tidur jap bangun pukul 6.30pagi siap-siap gi sekolah. Ngantuk gilerrrr....


Aku cikgu?

So, tinggal lagi 2 hari di sekolah. Esok buat pameran bagi siap semua rakam video pastu setlekan asignment yang lain. 
Eh, lupa nak cite pasal sekolah ni. Sekolah ni okey la. Banyak giler menang anugerah masuk bilik tepi pejabat panuh sijil, cek, piala, plat. Bukan tu aje kat kantin pon penuh anugerah kat libry lagilah banyak. Bukan tipu ni kenyataan. Suasana sekolah menarik penuh ngan warna warni macam sekolah yang aku pergi khidmat masyarakat aritu. Nanti sambung lagi cerita. Bye

3 comments:

ishiko said...

hye hyr rajin nyaa ckg ni... akk da hbs pbs.. hadap easaimnt la plk T.T

Aduka said...

slmt ptg cekguuu..
kihkihkih..

=)

nabByla said...

bakal cikgu kew nie? hehe..