Sunday, October 2, 2011

Ujian kecergasan fizikal

Minggu depan aku dah star ujian akhir kursus (UAK). mula ngan subjek matematik pastu english. Aku dah kena mula study ni sebab aku tau carry mark aku untu asignment macam hampeh je yela sape suh wat last-last minit kan. Nampak je mudah belajar matematik yang budak sekolah rendah belajar tapi bila tiba hari ujian nanti tak tau la camne. Tengok soklan latihan pon macam susah. Jawapan yang nak kena tunjuk adalah jawapan untuk cikgu mengajar bukan untuk budak belajar. (kena tunjuk step mengajar)

Then, minggu depan sekali lagi pulak aku ada ujian amali untuk PJ. Aku dah lah body lemah nak buat pergerakan asas. Ada pulak ujian. Takpela. Walaupon body lemah tapi akan cuba sedaya upaya. Kena wat macam-macam pergerakkan. Markah asigment untuk PJ. Kena start praktis ni. -_-"

Ada gaya budak PJ tak?

Bulan ni hujung minggu banyak sket la aktiviti yang nak kena lalui. Minggu pertama ni dah ada gotong-royong asrama, minggu kedua ada kediaman terbuka dan dinner kediaman, minggu ketiga kawan-kawan plan nak panjat bukit broga dan minggu keempat cuti depavali. Member-member duk bertanya,

"Azie, free tak. Bila nak kuar sama-sama ni". "Azi, jom lepak makan-makan ngan aku".

Maaflah kawan-kawan. Wa memang bizi bula 10 ni. Aiyoooo.. Nanti ada masa kita jumpa. Selamat berhujung minggu dan maaf kalau jarang muncul di laman kamu. Insyallah akan cari masa untuk jalan-jalan tengok blog orang.

No comments: