Friday, December 9, 2011

Aktifkan diri di twitter

Sekarang, selain ber-blogging dan ber-fb-ing, aku dah menceburkan diri dalam dunia twitter. Bukan sebab bajet macam artis wohhhhh retis ke pe benda cuma omputih kata JUST FOR FUN. Dulu jahil lah siket nak layan menda twitter ni tapi sekarang ngan bantuan rakan-rakan dah jadi reti dah siket-siket. Dulu lagi sadis nak tulis apa pon tak tau. Zilaaaa (member aku) semangat siap sms lagi

'azie, jomlah layan twitter'

Pastu nampak orang buh image kat twitter. Aku pon nak buat jugak. Tanya orang tu tanya orang ni. Tak jawab. (T____T) Nasib baik Zaty tolong terangkan. Padahal kat bawah tu je pon nak buh image. (ada gambar kamera) Klik situ jek.

Tu lah orang kata. Kalau tatau tu kena bertanya. Tengkiu kawan-kawan di twitter. Seronok sampai aku rasa nak tukar henfon lampu suluh aku tu ngan henfon yang boleh twit twit.



Kalau rasa nak layan twitter jugak meh lah join sama-sama Shazika.
.