Wednesday, March 7, 2012

Kali ke 3 ke sekolah


Lama sangat rasanya tak update keadaan diri di sini. Aku sekarang sedang ber-PBS (ala-ala pra praktikum) di sebuah sekolah rendah di Terengganu. Bukan tak sempat sangat nak online sebab bukan sibuk sangat pon di sekolah. Tapi aku tatau kenapa aku leteyyyyy gilerrrrr lepas balik sekolah.

Setiap pagi kena bangun awal ke sekolah. Seawal jam 6 pagi dah kena bangun pastu bersiap-siap semua pukul 7 dah kena keluar rumah. Pastu balik sekolah pulak pukul 1.30 petang. Tak de benda sangat nak buat kat sekolah sebab sekarang murid-murid sedang minggu peperiksaan. Jadi aku tak dapat nak buat pemerhatian dalam kelas. Cuma dapat tolong cikgu jaga peperiksaan.

Banyak pengalaman baru aku dapat pada PBS kali ni. Nanti aku nak citer panjang-panjang. 

Oleh sebab tak sempat nak online aku hanya dapat twit-twit pakai twitter mobile semasa aku berada di sekolah. Bukan mahal sangat pon nak twit. RM1/week. Thanks to Milan (junior aku) sebab perkenalkan twitter mobile ni sebab aku ni jahil lagi bab twitter ni.

Untuk quick update tentang pe terjadi kat cikgu Shazika di sekolah just follow at https://twitter.com/#!/shazika. Kena tidur awal nak gi sekolah esok. Nyte uols~

No comments: