Friday, March 30, 2012

Tak dapat main bola jaring, duduk tepi padang je la


Hari ahad minggu lepas (dah lama baru nak citer) aku pergi tengok kawan-kawan aku lawan netball. Student PJ Piagos ada anjurkan pertandingan futsal ngan netball. Aku tak main tapi gi padang jadi penyokong jer lah.


Sempat lagi posing nak amek gambar. Member kat tepi sedang injured.


Budak laki lawan futsal. Aku tak gi lah tengok futsal ramai giler lelaki.


Jadi kita gi tengok pompuan main netball je la eh. Kawan-kawan dan junior aku main wakil kolej kediaman. Walaupon dapat no 3 tapi okey lah sebab no 1 ngan 2 dapat kat budak PJ. Kami tak de budak major PJ.


Ni kawan-kawan aku PJ Piagos yang anjurkan perlawanan ni. 


Ase rugi la pulok tak main. Tak pasal-pasal duk tepi padang je jadi pemerhati. Lama tak bersukan. Tak pe. Esok pagi ada senamrobik.


pi es: banyak giler benda nak update cuma tak sempat je nak nak bukak laptop bukak tenet lama-lama. 
pi es 2:  kena wat auto publish la nampaknyer
pi es 3: jangan lupa esok earth hour


1 comment:

Legendarian said...

wow..

http://www.legendnetball.com/