Saturday, April 28, 2012

Makin selesa berjubah


Assalamualaikum semua. Selamat hari cuti hujung minggu. pergi join Bersih 3.0 ke arini? Aku teringin jugak nak pergi tengok-tengok keadaan Kuala Lumpur semasa Bersih 3.0 tapi kawan-kawan duk nasihat "Azie, jangan pergi... Bahaya la wey. Karang termasuk dalam gambar atau berita tak pasal-pasal kena".. Okey. Baca update orang lain kat blog je ler.


So, balik pada tajuk asal. Haritu jenjalan kat Tesco nampak kedai jual jubah. Ramai dah kawan-kawan aku dah beli jubah kat situ. Ada beberapa design yang cantik dan agak murah. Bagi aku murah laa Rm59 jerrrr!! Cari dan test saiz yang agak sesuai terus aku rembat kaler hitam pink. Jubah pertama aku kaler hitam kelabu penah citer kisah jubah di entry ini.


Pakai jubah ke kelas ^^,


Aku sedaya upaya nak elak jugak beli pakaian yang ada warna pink tapi tatau la kenapa akan terambil jugak yang ada kaler pink -_-" sigh!  Tengok lah blog aku pon kaler pink.


Luar nampak gengster tapi dalam pinky-pinky beb...


3 comments:

Mysara Ab Rahman said...

jubah best pakai..lepas bebas..hee

Rin Saharina said...

comelss & manis ayu gituu :D

Noor Maizan said...

kan manis macam nie (^__^)v