Thursday, June 14, 2012

Mamandu berkaki ayam


Cuti sem kali ni aku dah berjaya up kan siket skill pemanduan aku. Yuhuuuu! Dulu hanya berani bawak 80km/j pakai gear 5 dan sekarang dah naik siket jadi 90km/j hampir-hampir nak 100km/j guna gear 5. Tu pon semput campur menggigil sebab terasa macam tak leh kawal. Camnelah agaknya orang boleh drive sampai 120km/j dan ke atas. Kusssss semangat...


Tak payah nak gelak lah kalau aku bercerita pasal skill pemanduan aku. Nama jer dapat lesen since 2008 tapi tak cekap-cekap lagi. Yelah, aku balik kampung sekali sekala jer. Bila masa lah nak praktis memandu. Adoyai... kalau nak drive mesti ada orang kat tepi jadi co-pilot. Sape tu?? Adik-adik aku lah..


Oh! Lagi satu....


Sebelum-sebelum ni aku drive pakai kasut, selipar ngan high heel pon aku tibai je bawak. Tapi tadi kaki aku panas aku bukak wedges aku tekan clutch dengan berkaki ayam. Best wooooo! Patutlah sebelum-sebelum ni kalau aku naik kereta ngan member-member aku dan jugak mak aku sendiri dorang lebih suka berkaki ayam. Selalunya perempuan lah buat keje camni.


Bila dah try sekali rasa seronok pulok. Lepas ni boleh lah amalkan. Tapi aku pendek. Nak tekan clutch tak sampai so terpaksa pakai wedges -_-".


6 comments:

ceksumolek's said...

sumi mula2 driving dulu suke berkaki ayam.. lagi slesa rasanya ^_^ hehee

shazika said...

aisumi:
yey..sama lah kiter..best kan.. :)

CintaKhadijah said...

penah la try nak buat skli kena sound dengan ayak. dia tak kasik. hik hik hik

muhsin.aminudin said...

pakai kasut tebal sgt pun bahaya gak. takut nanti tak dapat rasa sgt..

shazika said...

CintaKhadijah :

tp syok oooo kalu buat..tp jgn la slalu :P

shazika said...

muhsin:
tp kalo dah penden tu achaner -_-" sob3~