Sunday, June 17, 2012

Pungah barang dari stor


Salam semua. Alhamdulillah aku dah selamat sampai di hostelku. Pagi tadi hujan punyerlah lebat. Best jer sampai terus tidur sebab nak save energy nanti bangun nak kena pungah barang-barang dari stor masuk bilik. Punyerlah banyak barang aku nasib baik bilik stor selang beberapa bilik je dari bilik aku.


Ni hasil pungahan barang-barang aku. Letak kat luar bilik dulu sebab nak sapu bilik yang berhabuk pastu mop. Barulah selesa nak tinggal. Naik six pack ketul-ketullah body aku lepas angkat semua ni. Ada lagi satu storage box penuh buku yang tu angkat kemudian.



Mop aku kaler pink sebab aku suka pink. Habes satu bilik aku mop. sembur febreze kat langsir, tilam dan skirting.


Kemudian baru bawak masuk semua barang. Lepas kemas barang barulah boleh blogging taip entry ni. Esok dah start semester baru (sem 4). Aku tengok jadual tuudiaaaa macam full..!! tabah jerlah hati dan kena urus masa serta nota dengan bijak untuk semester ni. Sebab banyak kerja dan aktiviti menanti. tsk tsk  (T____T)


pi es: jerebu teruk giler kat KL


4 comments:

Unknown said...

bnyknye barang2.
slmt kembali belajar.
belajar btl2 yaa

Admin said...

Ipis? Ke Ipik?
Huuu ni memang keje awl n akhir sem,
punggah barang ^^

shazika said...

shera haifa:

okey shera:) tinkiu..akan bljr btol2 hehe~

ahsfatntasy:

ipik :)

Rin Saharina said...

mop pun pink.bru semangat nak mop lantai kan:D hehe