Saturday, June 16, 2012

Super borak!


Adakah kamu pengguna Digi? Jika tidak, baik pergi beli Digi Easy prepaid atau Digi Best preapaid sekarang...! Eh jap-jap. Jangan pergi lagi, lepas habes baca entry ni baru gi beli yek. Apa yang menariknya?


Bagi anda yang memang suka berborak especially yang couple suka bergayut/sembang macam aku dulu-dulu sekarang Digi menawarkan panggilan dan SMS PERCUMA dari malam hingga ke subuh dengan Digi Sosial promosi RM1/ day.. Wohaaaaa!



Kamu boleh call dan SMS sepuas-puasnya daripada pukul 1 pagi sampailah 7 pagi. Tak tidurlah kau asyik bergayut je. Aku pernah dulu sembang lama-lama sampai subuh pastu baru tidur. Kan dulu Maxis pon ada buat super saver. Masa tu aku kat MRSM pinjam fon kawan je  tu sebab boarding school tak leh bawa henfon (giler skema aku). Pastu bila pergi kelas pon ada jugak member bergayut sorok-sorok takut kantoi bawak henfon.


Baiklah. Macam mana nak sucscribe kepada super borak ni? Tengok betul-betul kau pengguna Digi Easy Prepaid atau Digi Best prepai.




Apa beza nya? Cara nak subscribe sama jer. Yang berbeza cas bayaran. Kalau dengan Easy Prepaid akan dicas RM1 manakala Digi Best Prepaid akan dicas RM2. So, buatlah pilihan yang bijak. 


Tapi..aku baru terperansan sesuatu.... ada nota kecil menyatakan:

Notes:
    Super Borak
  • The subscription fees are as follows:
    - DiGi® Easy Prepaid: RM1/day
    - DiGi® BEST Prepaid: RM2/day
  • Max cap of 60 minutes DiGi-DiGi calls and 50 DiGi-DiGi SMS apply.
  • Promotion is only open to DiGi® Easy Prepaid and DiGi® BEST Prepaid customers.
  • Upon exceeding the max cap, customers will be charged the following rates (between 1am - 7am):
    - DiGi® Easy Prepaid customers - 30sen/min for calls and 8sen/SMS
    - DiGi® BEST Prepaid customers - 12sen/min for calls and 1sen/SMS 



See? Kalau tak nampak meh aku bold kan.  Max cap of 60 minutes Digi-Digi calls and 50-50 Digi-Digi SMS apply.  Adoyai.. But still okey lah kan dapat jugak berborak selama 1 jam dengan hanya RM1. 


Ermm.. ada sesiapa nak call aku tak? aku pon pengguna Digi jugak. Tapi Digi Campus. Lagi best woh! Guna kredit sampai RM2 pastu boleh je call atau meseg FREE! kepada semua pengguna Digi. hahahahhaha.. Lagi best. Aku rasa dah tak ada kot promosi Digi Campus. Tu pon aku beli semasa kat UUM. Untuk kepastian pergi tanya Digi Centre mana tahu kot-kot ada lagi. 


Tapi jangan risau. Ada yang lagi BEST!


Ini pon best sebab lepas kau guna RM1, kau SMS  cuma 1 sen jer Digi-Digi pastu kol 49sen jer dan 10sen/minit untuk semua networks!

So, apa tunggu lagi, pergi dapatkan Digi Best Prepaid sekarang sebab promosi untuk super borak hanya pada:

4 June - 31 July 2012


2 comments:

✿INA AINAA✿ said...

mcm menarik je digi ni.. kwn2 ena pun dah ramai pkai digi.,... ena ni msih setia pd maxis.. hukhuk.. thanks for sharing dear

Baharuddin said...

Apa perbezaan dgn dg smart plk??