Monday, October 22, 2012

Delete account Tagged



Tadi bukak emel lama, tengok inbox dah ada 1000++ emel.
Banyak emel dari Facebook dan tagged. 
Baru aku teringat yang aku ni pernah buat tagged satu masa dahulu.
Friend request punyerlah banyak. Sorang pon aku tak kenal.
Semuanya lelaki. Dalam friend list aku pon ramai lelaki. 
Tak kenal pon dorang. Hampir 90% yang duk area Kulim. 

Bukak album pulak,  tengok banyak gambar aku masa zaman budak-budak. standard lah budak-budak jer layan tagged. Terus rasa nak delete semua gambar bila tengok banyak gambar syok sendiri. 
Pastu tetibe terpikir.
Daripada delete gambar baik delete terus account Tagged. 
Bukan aku reti pon layan Tagged. Kalo setakat hias profile tu jer aku suka. 
Macam aku hias Friendster dulu. Sekarang tatau pe dah jadi kat Friendster. 

Klik kat setting.
Klik cancel account.
Done! Setle delete account Tagged. 

Oh! sempat save beberapa gambar from tagged. Tapi aku tayang yang ni jer. Yang lain emmmmm malu nak tayang. Nampak cam budak sangat. 

Eh? sekarang dah matang ke?

 


5 comments:

Dahlia Daffodil said...

sy pn dh delete akaun tagged 2.mcm x da function ja bt.. :)

shazika said...

armena:

betol tu..buat skadar suka2. arg buat kita pon nak buat jgk :(

Unknown said...

hallo ...terimakasih caranya...
nyari yang pake bahasa Indonesia nnggak ketemu, akhirnya dapet yang Malaysia, tak apalah :)

dni said...

kenapa tak boleh ye.. 😭

Ika said...

Mcm mna nk delete photos