Wednesday, October 17, 2012

Main bola sepak sampai lencun


Kemarin dah main bola sepak. 
Group aku skor 2 gol walaupon aku tendang bola macam sotong tapi yang aku tendang tu tak gol pon. Gaya jer terlebih masuknyer tak.

Dah tahu harini ada PJ,  sebelum gi kelas aku minum shake lebih siket. Selalu buat shake Herbalife 250ml tapi harini 350ml.
Harini ingatkan main game lain pulak. Beriya dorang nak main doshball. 
Tiba-tiba encik suruh main bola sepak lagi. Dahlah muscle aku dah cramp. Tapi main tetap main. Cergas jer rasa aku main bola sepak walaupon padang tu besar lah jugak berbanding padang bola jaring.

Kelmarin team aku menang tapi harini kalah. sebab:

1. Encik main jugak masuk team lawan.
2. Aku tak sengaja pon wey nak ter-skor masuk gol sendiri. tsk tsk (T_____T)~ Citernya kat pintu gol tinggal gol keeper jer. Aku nak tolong tahan bola dari masuk gol tapi kena kaki aku dan bola masuk pulak gol sendiri. wuuuuuuuuu~

Dahlah. Citer sini habes sini jer eh. 


Nilah classmate aku. Ada lagi beberapa orang tak masuk dalam gambar. 

Seronok kalau ada kelas PJ sebab boleh main, boleh release tension walaupon main bola sepak tak reti sangat. Kami main pulun betol-betol. Yang pompuan pon main sungguh-sungguh. Penat memang penat tapi main enjoy enjoy tak derlah stress walaupon kalah. 



So, kelas PJ berakhir lah tadi. Kelas BI pon dah tamat jugak. 
Yang tinggal kelas PS Encik Alam ngan TMK. 
Minggu depan study week. Jadual exam pon dah keluar. Tunggu study jerlah. 
Sekarang kaki aku tengah cramp. Petang ni ada pentauliahan pangkat Kadet remaja Sekolah (KRS). Acaner ni nak kawad terima sijil. Huaaaa....


No comments: