Sunday, November 4, 2012

Cek kedua dari Nuffnang



Alhamdulillah...
Sejak berkecimpung dalam dunia blogging ni aku dah terima dua cek dari nuffnang.
Aku blog sekadar suka-suka je. Citer pasal kehidupan aku dan pendapat aku tentang sesuatu perkara. 
Kalau ada benda best aku akan share dan juga ilmu-ilmu yang aku dapat aku suka share.
Dalam masa yang sama aku buh iklan nuffnang kat dalam blog.

Ko nampak tak iklan-iklan yang bergerak-gerak kat atas header, kat sidebar dan selepas entry ni? 
Ha..! Kalo nampak sila klik sekarang. Itulah iklan Nuffnang. Bukannya virus.


Earning aku tak seberapa kalo nak bandingkan ngan orang lain. Yang ni dua tahun lebih aku kumpul dapat banyak ni. Fuh! lamanyer menahan nafsu untuk cash out kan. (T____T)~

Dah dapat duit ni ko nak buat apa azie?
Aku nak beli shake  perisa cokelat Herbalife sebab shake capucino aku dah nak habes. Hehehehe...

Lepas ni kumpul lagi earning sampai dapat tiga angka. Insyallah...


9 comments:

Rin Saharina said...

wahhh,bestnyaa Azie dah dpt cashout duit nuffnang =)

shazika said...

alhamdulillah rin..
blogging lagi utk dpt earning dr nuffnang taw :)

Zaifull said...

tunggu jugak ni, belum sampai. RM900+, email pasal payment advice dah terima cuma cek je la belum sampai

shazika said...

wow.! zaifull..
dah sampai 900+ tahniah!

Lelaki said...

bestkan walaupun x banyak sangat...:)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

hheh okla tu, byk ape,,sape nk bg kan,,syukurlah =)

nidapink90 said...

cmne ye nk dpt? aku ada gak nuffnang nie, tp x bpe phm cmne leh dpt income gini

Sayidah Nafisah Ruslan said...

bestnya..bila pulak lah turn saya nak cash out ni.. huhu

Nurul shuhaimi said...

mcm mana nk buat iklan ni..? x reti lah..boleh tunjuk ajar..? done follow u.. :)