Monday, November 12, 2012

Lagu Herbalife


Assalamualaikum..
Sekarang aku dah cuti semester, cuti kami sama ngan cuti sekolah.
Tapi aku tak balik kampung lagi. Masih berada di KL.
Sebab hujung minggu ni aku akan ke Gambang lagi sekali sebab ada event Herbalife yang superrrrrr best!
Tak sabar aku nak gi sana.

Untuk pengetahuan semua, Herbalife sekarang dah berada di 86 buah negara dan dah diiktiraf di 86 buah kementerian kesihatan. So, jangan ragu-ragu pasal ni.
Herbalife dah berada kat bumi ni selama 32 tahun.

Siap ada lagu sendiri lagi. Aku selalu dengar lagu Herbalife semasa buat kerja.



Hebat kan Herbalife. Siap ada lagu sendiri lagi.

ada lagi beberapa buah lagu.




Amacam...Bestkan Herbalife.. 
Aku syukur sangat diketemukan dengan nutrisi hebat Herbalife. 
Thank you Allah Thank you Herbalife
Aku akan cuba sedaya upaya membawa misi membantu raaaamaaaiii lagi orang yang kat luar sana yang mempunyai masalah kesihatan. Sebab aku tahu Herbalife insyallah dapat membantu, why not aku share ngan dorang semua kan. Mungkin mereka pon tengah mencari solusi bagi masalah kesihatan dorang macam aku mencari solusi masalah kesihatan aku yang dulu. 

Remember this thing..
 'WE ARE WHAT WE EAT'



No comments: