Tuesday, January 29, 2013

Belajar tarian baru


Assalamualaikum semua....


Semasa pergi Spectacular hujung minggu aritu, rasa sangat eksaited. Ko bayangkanlah dalam stadium tu ada 15 ribu orang yang terdiri daripada pelbagai latar belakang. Itu baru 15 ribu di Malaysia. Nanti aku akan ke Bangkok akan ada dalam 25 ribu orang gabung negara-negara di seluruh Asia Pasifik kecuali korea dan India sebab dorang akan buat Extravaganza sendiri.


By the way, berbalik pada topik asal. Pada spactacular tu aku belajar satu tarian baru. Masa mula-mula tu aku pelik ah kenapa semua orang tahu tarian ni. Ase loser ah sket. Pastu aku ikut jer apa dorang buat. Redah jer betol ke tak dulik apa aku.

 
 YMCA dance

Dalam stadium tu semua pakat menari lagu ni. Seronok buat ramai-ramai. Pastu aku tanya orang, ni tarian apa? Pastu dorang cakap ni tarian selalu kalo gi event Herbalife akan ada tarian ni. Boleh apply semasa buat RPH nak gi praktikum ni. Hehehehe..bulan 4 ni aku akan ke sekolah, boleh ajar murid-murid aku tarian ni kan.


pi es: Gigih aku google YMCA dance ni. Nak jugak masuk blog. :)


Oh..Semasa Herbalife extravaganza kat Barcelona pon dorang buat jugak YMCA. Giler ramai orang dalam stadium.



Untuk pengetahuan readers semua, Herbalife ni dah berada di 88 buah negara. Aritu yang 15 ribu tu orang Malaysia jer. Negara-negara lain lagi lah ramai yang consume Herbalife. Kat Korea hampir 70% rakyat dorang minum Herbalife. Tau tau jerlah kan Korea ni jaga kesihatan dorang macam mana. Sebab tu aku dan kawanmembawa misi membantu rakyat Malaysia menjadi lebih sihat. Malaysia sekarang No 1 Diabetes wooooo....Dahsyat Malaysia ni.


1 comment:

NinaAz said...

Hai dear. Juz sharing. Sy pun dulu eksaited giler ah kalu joget mende nih. Seronokkan!! . But 1 day masa dkt extravaganza singapore last year. Ms tgh joget. Kak nad dtg (mill team nadiah) dia ckp jgn tiru. Jgn ikut. Ini adalah tarian untukkkk.......
Nanti awak try google erk. Apa mksud ymca tu.. ok. See u @ extravaganza bangkokkkkkk.. yuuuu