Sunday, March 31, 2013

Penat


Salam..ni last entry untuk bulan mac.
Mula-mula ingat nak updat pasal makcik kat umah aku yang dah lose weight.
Tapi malas pulok Otak tak leh pikir ayat cun.
So main taip jer entry nih.
Petang tadi baru aku sampai hostel.
Nak kena kemas barang pulok.


Ni loker aku. Sumbat semua barang dalam ni still tak muat. Menumpang loker roomate. Yang besar-besar macam bagasi ngan bakul baju aku masukkan dalam bilik junior yang tak balik cuti. Giler banyak barang aku terutama buku-buku dan kertas. Baju banyak aku bawak balik umah dah sebab banyak yang agak tak senonoh. Aku kan bakal cikgu kena pakai yang sopan-sopan dah sekarang. Tu jer untuk waktu ni. Esok nak gi sekolah. Nanti aku citer pengalaman aku kat sekolah pulak.

Bye~xoxo


1 comment:

Rin Saharina said...

happy working! hihi. semoga jadi cikgu yg berdedikasi =)