Saturday, April 6, 2013

Celoteh anak murid


Hari pertama aku masuk kelas relief darjah 2. Sementara nak tunggu waktu tamat, aku bersembang ngan murid-murid. ada sorang pelajar datang tanya aku. Nama dia Haiqal.

Haiqal: Cikgu...anak cikgu ada tak yoyo yang boleh tarik-tarik macam ni macam ni (sambil buat aksi)..

Aku: Cikgu tak dak anak lagi. Kawen pon blom. (T____T)~

Haiqal: oooooo..patut lah saya tengok perut cikgu tak besar pon...Cikgu tak de anak lagi rupanyer..

Blurrr jap aku rasa. Kalo ada anak perut cikgu akan besar ke Haiqal??? Macam-macam lah budak-budak ni. Ni baru satu kelas aku masuk. Dalam masa sebulan nanti macam-macam cerita lagi boleh di share.


2 comments:

Rin Saharina said...

HAHAHA. comel je haikal. asal perut kedepan je, dia ingat ada baby lettew..kids always make us happy kan =)

shazika said...

@Rin Saharinatula...mcm2 hal la budak2 ni