Sunday, April 21, 2013

Main soopa doopa




Minggu kedua diadakan karnival pendidikan khas


 Best gilerrrr sekolah ni siap tempah soopa doopa ni untuk budak-budak main masa karnival.Ni khas untuk murid pendidikan khas jer. Pastu murid aliran perdana melopong jer la nengok nyerrr.. Tapi masa rehat murid tahap 1 boleh masuk main. Kemain lagi melompat dalam tu  siap lompat sambil pusing badan. Ko ingat tu tamparulin ke hape? Adoyai..


Yang ni pon tempah. Punyer sewonok budak-budak tu main..Hehehehe...


 
 
Yang dua orang ni klakor sangat. Hensem taw 2 2 orang ni. Sorang nama zizan lagi sorang aku tak ingat nama pe. Orang lain masuk bola ni suma pakat crawling untuk gerakkan bola. Dorang masuk duk diam jer bola tak gerak langsung. Cikgu pon kompius dorang ni diam sebab takut ke atau teruja. Muka senyum jer selalu sampai meleleh ailio. Hehehe..


Cikgu Ekin bersama Farisha dan xinxie.. Dorang anak istimewa.


Farisha dan xinxie main bola jugak..

Sekolah tempat aku praktikum ni kelas pendidikan khas dia ada 11 kelas. Cikgu gitaw ni pendidikan khas paling besar kat KL. Seronok tengok budak-budak kat situ. Comey jer semua. Aku ucapkan syabas kat ibu bapa dan keluarga yang antor anak-anak istimewa ke sekolah sebab tak semua ibu bapa rasa anak-anak dorang ada masa depan. 


Nanti kalau aku dah posting jadi cikgu boleh lah aku kasi idea kat GB buat aktiviti macam ni. hehehehe..



No comments: