Friday, April 26, 2013

Tutorial lilit tudung Wardina


Assalamualaikum..

Kali ni aku nak tunjuk tutorial lilit tudung bawal. Tapi bukan aku buat self tutorial macam dalam youtube. Ni Ruby yang pakaikan kat aku. Kalau aku nak lilit sendiri memang idok lerr... Aku tau pakai style kupu kupu jer. Yang tu semua orang pon tau..


Tenyen jer muka Ruby nak pebetulkan tudung aku. Paksa aku tegakkan kepala la sengetkan la.. Tima kasih Ruby pakaikan saya tudung lilit-lilit. dapat ler aku melawa time tuh. (^___^)~ Tetiba aku nak ucapkan terima kasih kat Kuten Nad sebab belikan kamera pinky  yang aku pegang tu dari Jepun. Sampai sekarang masih berbakti pada aku. Hehehehe.. Hope u read this kuten nad.  



Tadaaa..... Jadilah tudung lilit lilit. Dulu zaman sekolah famous ngan panggilan tudung wardina. Wardina pon dah tak pakai tudung macam ni dah.

pi es: shawl kaler pinky blue yang Ruby pakai tu dia buat sendiri. Dia memang terer menjahit sampaikan tyme nak exam agak agak stress dia akan menjahit. oh ya! yang sebelah aku tudung pinky tu Qiyah. Romate si Ruby. Time ni kami nak pergi kenduri kahwen cik Ada kat Muar. 


pi es 2: Lilit tudung jangan sampai tercekik.
Bye!


3 comments:

ELY FAUZIANI ISMAIL said...

comel je tuto org laen yg tlong lilit haha.ely jrng dh pkai tudung bawal skang.xpndai jage hihi

Ara Nadea said...

saya dah jarang pakai tudung bawal ni.. kalau pakai pun mesti buat style kupu kupu tu.. style wardina ni dah lama tak buat..

ury said...

hah... lilit jangan tak lilit, tapi jangan sampai tercekik... heheh..