Friday, May 3, 2013

Rakan-rakan praktikum



Assalamualaikum..

Sebelum-sebelum ni aku asyik citer pasal murid-murid jer kan. So kali ni aku nak citer pasal kawa-kawan yang sama-sama praktikum ngan aku. Kami praktikum sebulan jer so masa tu jerlah nak berkenalan pon.


Tak perlu nak introduce nama, dah siap-siap letak kat gambar masing-masng.


Kami bukan dari maktab yang sama. Aku, ruby, imani dan hafizuddin tu sama maktab. Yang khairi ngan shuhaimi tu dak maktab lain. Kami kenal-kenal kat sekolah tu la. Oh ya! yang hafizuddin tu aku penah story pasal dia dalam entry ni. Hehehehe. Nak jugak buh gambar dia pakai baju kaler pink. Nak bagi sama warna ngan aku lettew.. =p


Kami semua tak sama kos.
Aku ngan ruby = social studies
Imani ngan hafizuddin = pendidikan khas
Shuhaimi ngan khairi = pemulihan


Bercerita pasal gambar di atas. Ko ingat saje-saje jer kami nak susun posing macam tu. Sebenarnya ni gambar daripada bunting. Memula aku nak design sendiri tapi memandangkan aku busy nak get ready nak kena observe aku nak mintak tolong shamel designkan. Dah si KL tu tak respon mesej aku malas lah aku nak mintak tolong orang. dalam-dalam busy alhamdulillah baru taw shuhaimi tu terer jugak bab editing. Cissss...mula-mula dia tipu aku kata dia JPP exco kerohanian. Rupa-rupanya JPP exco TMK. So aku serah kat dia buatlah sambil di bantu oleh ruby.


tadaaaa...!! ni lah banting kami. Homeyyy tak?? 


Gigih gantung kat sekolah tapi tatau lah kekal lama tak kat dinding sekolah tu. Gambar aku ngan ruby blurrr sebab crop. Semester depan kami tak sama sekolah dah. tatau dapat sekolah mana tapi yang pasti still area KL.



No comments: