Thursday, June 27, 2013

Konvensyen Bidadari



Assalamualaikum....

Hujung minggu ni iaitu pada hari ahad, 30 jun 2013 JPP bergabung dengan Persatuan Guru Pelatih Islam (PGPI) maktab aku akan menganjurkan Konvensyen Bidadari. Topik pada malam tu adalah "SIAPA BIDADARI DUNIA'. Memandangkan tajuk begitu, so konvensyen ni untuk girls a.k.a. pompuan jerrrrr..... Yang lelaki lain kali ada aktiviti boleh jemput orang awam aku gitau pada lain masa eh. Panel jemputan pada malam tu dorang jemput Ustazah Fatimah Syarha dengan Diana Amir. Wohaaa...!! Aku suka sesangat dorang ni. 



Kepada sesiapa sekitar Cheras atau sesiapa yang berminat nak hadiri konvensyen pada malam tu boleh contact nama yang tertera pada poster di atas.Yuran masuk RM5 jer. Boleh ajak mak, adik kakak dan kawan-kawan datang sekali bagi memeriahkan suasana. Dapat tambah ilmu pengetahuan. Kita orang pompuan ni kena banyak kan belajar dan timba ilmu pengetahuan okey.


Tapi aku sedih lah malam konvensyen tu aku berada kat Perlis sebab ada program kat sebuah sekolah rendah kat sana. Maybe kalo sempat insha Allah aku akan gi jugak. Bukan senang dorang nak datang maktab aku kan. Kalo kamu free pada hari ahad hujung minggu ni jemput datang ke maktab kami.

Oh ya! Tema kita pada malam tu ialah PINK DAN PUTIH. i like pinky pinky... (^____^)~  Macam gegirl sangat. So, jangan lupa pakai pinky-pinky dan putih yek. :)

No comments: