Monday, September 9, 2013

Hectic week

Assalamualaikum...

Setle sudah satu minggu yang teramat memenatkan..
3 hari berturut-turut aku kena observe..mana tak penatnyer aku stay up sepanjang malam pastu bila dah siang cepat-cepat bersiap untuk gi sekolah.
Hari Rabu kena observe dengan lecturer untuk subjek pendidikan jasmani.
Yang ni memang habes habes jer observe kepala aku terus biol..
blurrr...
Sepanjang malam aku pikir aktiviti untuk murid-murid last-last semua kucar kacir. Ada pulak murid bercakap "tak best pon PJ ngan cikgu. Kami nak main bola..!".. (T___T)~


Asal PJ jer nak main bola..so aku dah mula ajar dorang main dodge ball.


Hari khamis aku kena observe ngan guru pembimbing untuk subjek kajian tempatan.
Walaupon yang ni pon aku tak tido malam tapi aku puas sebab semua aktiviti yang aku plan berjalan ngan lancar. YES..!!!


Lebih bersemangatlah aku untuk di-observe pada hari Jumaat.
Yang ni kena ibserve ngan lecturer untuk subjek pendidikan sivik dan kewarganegaraan.
untuk kelas yang aku nak ajar ni kelas pertama so kena plan aktiviti yang agak taff siket dan menguji minda.
Yang ni pon alhamdulillah berjalan dengan lancar dan lecturer puji kata ada peningkatan dari observation yang sebelum sebelum ni..


Minggu ni murid-murid tahun 6 UPSR dan boleh ler relax sket..
Tinggal lagi 2 minggu nak habes praktikum..
Tak sabor rasanya nak masuk kelas nak belajar pastu lepak lepak ngan classmates dan boleh tido awal..!
Itu yang penting..Hehehehe..

No comments: